my alcoholic friend. - Minsung/Seungsung

541 37 2
                                    

- Na nem Minho ezt te se gondolhatod komolyan! -akadt ki Jisung okkal. Hiszen szerelme, amiről persze az nem tudott, most vallotta be neki hogy már lassan két hete együtt van valakivel. Aki nem más mint Jisung nővére. Ismerjük be, gyönyörű lány, de Jisunggal sose volt kedves. Mindig is irigyelte hogy öccse után mennyi lány, de hogy még mennyi fiú is bomlik. De a lány boldog volt Minhoval, igazán boldog. Jis mindig is próbált közelebb férkőzni testvéréhez de az nem engedett, nem gondolta volna hogy fordul a kocka.
-De igen! Szeretem. Veled is leszek persze, de na. Érted. -mondta Minho, ekkor pedig Jisungnak leesett. A fontossági sorrendden már csak a második helyezet, ami borzasztóan fájt a lelkének.
-Rendben. -hajolt meg Jisung majd elviharozott onnan amit Minho és Lisa is kérdőn nézett.
-Jisung, állj már meg! -kiáltott utána Minho de válasz már nem jött. Jis kilépett a házból, a legközelebbi bárba vezette a lába ahol azonnal össze barátkozott pár emberrel, Channal, Changbinnal, és Seungminnel. Ha Minho nem lenne, Jisung tuti Seungminba lenne bele zúgva. Sőt! Igen bejön neki a fiú, de szomorúan tudja le hogy Minho még mindig jobban tetszik neki. Talán hajnal felé járhatott. Lisa azt hitte hogy öccse ott alszik valamelyik barátjánál, így nyugodtan feküdt le. De ez nem így volt. Jisung teljesen részeg volt, majd Seungmin cibálta haza. Hisz a fiú előre megkérdezte hol lakik. Amin sikerült bejutni a házba, levetkőztette Jisungot majd az ágyára tolta és betakarta. Kétség nincs afelől, hogy Seungmin egy nagyon lelki ismeretes srác volt. Mindenkivel kedves, és sose volt egy rossz szava sem senkihez. Ezek mellett egy brutál helyes srác is volt. Persze, neki is volt ám rajongó tábora. Amint megvolt, egy apró puszit lehelve Jisung arcára haza indult. Ugyan semmi más szándéka nem volt a barátságon kivül. Másnap reggel Jisung nagyjából tíz óra felé kelhetett. Lement a konyhába ahol Minho már ott ült. Mindketten köszöntek Jisnek de ő csak egy halk "csá"-t motyogott. Fájt a feje, ami érthető is volt.
-Mit kérsz reggelire? -kérdezte a nővére, amit még soha nem kérdezett meg.
-Gyógyszert. -morogta Jisung mire mindketten kérdőn néztek rá. Ám ekkor Jis telefonja csörögni kezdett.
-Mi van?! -vette fel idegesen.
-Neked is szia. -nevetett Seungmin mire Jisung lefagyott.
-Nos khm. Sajnálom csak nem a legjobb eddig a reggelem. -motyogta Jisung.
-Miért? Én itt vagyok! -kiáltott Minho mire Jisung rá nézett és mutatta neki hogy legyen csendben.
-Ahjjjj, Sungiiiiii. Fáj a fejed? Vegyél be gyógyszert, igyál sok vizet és pihenj! -mondta Seungmin mire Jis felnevetett.
-Igen is! Ahogy óhajtja. -válaszolt Seungminnak a másik.
-Hé Sungi.......ma találkozunk? -kérdezte szégyellősen Seungmin.
-Igen Minnie. Találkozunk! -mondta utána pedig már a másik rá is rakta a telefont.
-Oké. Akkor. Gyógyszert. Most! -mondta Jisung és szinte azonnal be is kapta a gyógyszert, majd indult is a szobába felé ahonnan ki sem jött egészen este kilencig. A tegnapi bárba vitte útja ahol Seungmin azonnal a nyakába ugrott. Úgyszintén hajnalba Seungmin haza rángatta a részeg fiút aki ma is egy puszival gazdagodott. Ez ment egy hétig. Minden este bár, egy újabb puszi és Jisung részegsége. De a mai nap más volt. Minho ott aludt Lisánál így hajnalban még filmeztek. Ekkor pedig a részeg Jisung esett be az ajtón. Vagyis hát majdnem konkrétan be esett de Seungmin megtartotta.
-Te ki a rákom vagy? -kérdezte Minho.
-Huh, te esetleg Jisungnak a fiúkat vagy? -kérdezte Seungmin le fagyva. Nem akart balhét.
-Nem dehogy! -kiáltott fel Jisung. Még részeg állapotban is köztük van valamennyire. Persze ez kissé rosszul esett Minhonak.
-Még mindig nem tudjuk ki vagy. -mondta Minho.
-Kim Seungmin vagyok. Nos, hát Jisungon látszik mi baja. -bólintott Seungmin és birtoklóan magához húzta a részeg fiút.
-Minden este? -kérdezte Lisa mire Seungmin megint bólintott.
-Nem tudom miért, de igen. Egy hete ismertem meg, azóta minden este teljesen részegre issza magát. -mondta miközben még mindig ölelte Jisungot. Ami Minhot nagyon zavarta. Minho azért is jött össze Jis nővérével mert tetszett neki a kisebb. Amit nem akart, hiszen úgy tudta hogy Jisung hetero.
-Seungminnie. Szeretlek. -mondta Jis mire Minho szemei elkerekedtek.
-Ahw, én is téged. De részeg vagy. Aludnod kéne. -nevetett Seungmin. És Minho megértette hogy a kicsinek miért tetszik Seungmin.
-De nem..én nem úgy....baszki mindegy. -sóhajtott Jisung lemondóan majd fejét Seungmin nyakához tette. Minho pedig pontosan tudta hogy hogyan értette Jisung, ami annyira fájt neki. Legszívesebben falnak lökte volna a fiatalabbikat és szét csókolta volna ajkait. Jisung elengedte Seungmint.
-Miért nem tudsz értelmezni engem? -kérdezte az idegesen mire Seungmin kérdőn nézett. Jis pedig megfogta Seungmin pólóját, magához rántott és megcsókolta Mint. Minho pedig sírni tudott volna.
-My alcoholic boyfriend. -suttogta Seungmin Jisung ajkaira.  És akkor jött rá Minho, hogy ő sem értelmezte jól Jisungot. Hiszen nem azért volt ki akadva a fiatalabbik mert pont a nővérével jött össze, hanem azért mert akkor Jisungnak még ő volt a szíve választottja.

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now