Kim Seungmin felvállalt biszexuális, mégis egy gyönyörű lány csillog oldalán. Igazán jól mutatnak együtt, mégis a bökennő azaz hogy a lány nagyon nem olyan mint amilyennek mutatja magát.
Han Jisung az iskola rossz fiúja. Tipikusan a beszólogatós fiú. Seungmin pedig elég idegesítőnek gondolja az idősebbet. Pedig különösebben nem ismeri, távolból látta, mást pedig egyáltalán nem tud róla.SEUNGMIN POV:
Éppen a suli folyosóján sétálok, természetesen egyedül. Én nem tudom, de a nő személy konkrétan szar rám. Tök jó. Na mindegy. Úgyis sokat hisztizik, legalább van egy kis nyugtom. De hát persze hogy nincs.
-Hé Seungmin! Nem szimpatikus a barátnőd! Szerintem szükséged van egy új párra! Lehetnék én? -kérdezte Han Jisung. Undorító vagy tesó, ne így csajozz vagy pasizz. Mondjuk....milyen lehet azokat az ajkakat csókolni? Vagy azt a hó fehér bőrt kiszívni? Oh, baszki. Mégis bejött ez a duma. Szemeim meg forgatva rohantam ki a suliból egészen hazáig. Annyira undorít a tudat hogy bárki hozzá érhet Jisunghoz. Egyébként várj hogy mi?! Nem! Na nem! Biztos hogy nem! Úristen Kim Seungmin, szedd össze magad.......Másnap az iskolába mikor bementem úgy szint bele futottam Hanba, aki egy vér lázító mosollyal nézett rám. Szemforgatás again. Eléggé necces ezzel a csávóval én mondom, látom rajta hogy milyen lehet. Bár mondjuk aztán pedig kitudja, lehet teljesen más. Mondjuk nem azért mondom hogy olyan legyek de tuti magam alá fektetném. Hát mondjuk miért ne? Valószínűleg a barátnőm megcsal, szóval én miért ne tehetném? Hát amúgy lehet gázos lenne a szitu. Meg, amúgy unalmas így egyedül a teremben ülni. Mi a rákért késik mindig mindenki ebben az osztályban? Nem tanulták meg le olvasni azt a szájba vert órát vagy mivan? Áh, mindegy is. Azt a rohadt, Han úgy be robbant a terembe hogy szinte kiszedte az ajtót.
-Hé! A berendezés maradjon okoskám!- kiáltottam rá. Komolyan, nem elég hogy egy beszólogatós kerti törpe, még az ajtót is lebontja.
-Okoskád? Huh, már a tiéd vagyok? -nézett rám egy perverz mosollyal. Uram Isten ez a gyerek sírba visz.
-Te vagy a legnagyobb kincsem. Már csak tudnom kéne hova ássalak el. - mondtam neki mire tekintete elkomorodott.
-Ne beszélj így velem! -jaj mert mi lessz Han? Megütsz? Maximum a mellkasomig érsz.
-Na miért? Az enyém vagy, szóval úgy beszélek veled ahogy akarok. -azta.....a hangok valahogy sokkal dominánsabb volt mint Jisungé. Arca kicsit pirosabb színt vett fel. Aranyos, nagyon aranyos piros arccal.
-É-Én.....sajnálom.-hajtotta le a fejét én pedig oda menve hozzá emeltek fel fejét és hatoltak ajkaira.
-Egészen le kell hajolnom hozzád. -nevettem fel mire mellkason csapott.
-Maradj már! -felháborodva nézett rám.
-Veled nagyon gyengének kell lennem, az apró kis testednek túl sok lennék. -közöltem vele mire megint piros lett. Hát, eltünt a bayboy Jisung.
-Jó na......-suttogta majd pipiskedve hajolt ajkaimra. Ezt meguntam, és eszembe jutott, a feneke alá nyúlva vettem fel ölembe mire a csókunkba nyüszögött. Ez a fiú megbabonáz.Me:
Szakítok.Gf:
Tessék?!
YOU ARE READING
SKZ oneshot's
FanfictionSKZ oneshot, avagy a könyv ami azért jött létre hogy pár részes szösszeneteimet amik egy könyvre nem elegek, kiposztoljam.❤️🩹 KÉRÉSEK:NYITVA Tartalmazhat: -káromkodás -!Yaoi! -!16+/18+! 🥇Seungsung 🥇MinIn