Tűzzel játszol! -HyunHo

586 31 1
                                    

HyunJin+Minho

Csendben ültünk a dormban miközben valami filmet néztünk. Mellettem bal oldalra Jisung ült, jobb oldalra pedig Minho. Egyik oldalt a víz, másik oldalt a tűz. És közepén én. Mikor hogy vagyok. Van, amikor szinte felrobbanok a dühtől, de van amikor halál nyugodt vagyok a leggázabb pillanatban. Kissé idegesít már hogy Jisung és Minho rajtam keresztül flörtölnek. Bár ahogy látom, a Jisungot crusholó Seungmint is zavarja. Egy részt hangosak, másrészt pedig igen vonzódom Minho felé. De nem hinném hogy neki kellene ezt tudni. Át hajolok Jisung combjai felett ki erre csendben marad. Kérdőn nézek Seungminra aki szólt.
-Mikor üssük le őket? -kérdezte kuncogva a fülembe suttogva.
-Nekem okés bármikor. -vigyorodtam el és dültem vissza a helyemre röhögve mire Seungminból is ki tört a nevetés. Jisung sóhajtott egyet majd újra neki kezdtek Minhoval ám most Minho mellől hallottam nevem, így Minho combjai felett hajoltam át. De persze, én Hwang HyunJin vagyok, így direkt rá támaszkodtam a combjaira mire kissé megfeszült. Oda hajoltam JeongInhoz aki szintén a fülembe suttogott.
-Ismerem Seungmint szóval tudom mit mondott. Jöhetek én is leütni őket veletek? Annyira idegesítenek. -mondta mire elégedetten dönltem vissza a helyemre.
-Uhh, hármasba? -kérdeztem vissza perverz mosollyal mire JeongIn zavarba jött Seungmin meg fel nevetett. Chan kérdőn nézett rám, gondolom félre értette. Minho  feszülten markolt combomra de én el hesegettem onnan kezét játszva a kaphatatlan fiút.
-Persze, hármasban. Két bottom meg egy top. Az nem jó úgy. -bigyesztette le ajkán Seungmin mire Jisung idegesen nézett rám. Oh a kis féltékeny.
-Gondolod? Figyelj nem vagyok valami jó rapper de  elég gyors a nyelvmozgásom. -kacsintottam rá Minre.
-Én viszont jó rapper vagyok és gyorsabb is a nyelvmozgásom! -akadt ki Jisung és Seungmin kezét megfogta húzta fel őt.
-Hát Innie. Ketten maradtunk. -néztem rá kinek újra pára borult az arca.
-Minden bizonnyal. Ha jó a csípő mozgásod akkor beszélhetnénk többet. -mondta Innie mire Chan mellé ült.
-Nem HyunJin. Nem rontod meg a kisbabámat.-mondta én pedig felnevettem.
-Oké akkor nem. -nevettem tovább mire Chan bólintott. Ám Minho halkan suttogott a fülembe újra combomra markolva.
-A tűzzel játszol Hwang. -mondta mire kirázott a hideg. Mikor vége lett a filmnek felmentük és mivel Seungmin meg Jisung együtt aludtak, Minho beköltözött hozzám.
-Hát te mit csinálsz itt? Milyen felfedező útra jöttél? -kérdeztem mikor mellém feküdt és át karolt.
-Szeretlek. -dünnyögte fáradtan mire kinevettem.
-Örülök neki. Bár gyakran nem ez jön át. -mondtam mire sóhajtott egyet és fáradtan a csípőmre ült.
-De szeretlek, és ha a párom lennél nem szivattnálak. Szóval szeress és legyél a fiúm a fenébe is! -akadt ki de mikor egy csókot kapott elhallgatott. Le löktem magamról, és betakartam, majd átöleltem.
-Aludj. -mondtam.
-Kössz. -sóhajtott lemondóan és elaludt.

Másnap reggel:

Mikor felkelltem Minho már fent volt. Kkamival játszott éppen. Aranyos volt. Főleg mikor a kutya megnyalta az arcát.
-Ahol, baby. -mondta a kutyának de hogy örüljön én is felszólaltam rá reggeli rekedtes hangomon. Tudom hogy a kutyusomnak mondta, de mivel megszólításként mondta gondoltam miért ne reagálhatnék?
-Igen? -dünnyögtem mire rám kapta a fejét és elvigyorodott. Fejem mellkasába fúrtam. Hova lett a domináns énem? Bár Minhonál úgy se lessz.
-Princess. -mondta immár nekem. Mondom, nincs szükség a dominanciámra.
-Hmm? -kérdeztem megint vissza mire csókot nyomott ajkaimra. Szerintem ezt egy "együtt vagyunk"-nak vette.

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now