Jisung és HyunJin kiskoruk óta legjobb barátok. De viszont volt nekik is ám nézet eltérésük.
A 12 éves Jisung boldogan szalad ki a kertjükbe. Oda csücsül az ott ülő, 15 éves HyunJin mellé. Az idősebbik kezébe egy szál cigaretta van. Talán azért, mert a családján belül tomboló veszekedések teljesen fel emésztették őt. Vagy csak szimplán azért, mert nagyfiúnak érzi magát ettől. HyunJin barátai idősebbek mint ő maga. Jisung pedig még pici, ártatlan lélek. HyunJin barátai nem szimpatizálnak a kicsi Jisunggal így őt mindenből kihagyják. Ebből következik a probléma. Kevesebb idő a kicsivel, több idő a nagyokkal. Magyarul, el tanulni a rosszat, és rossznak lenni. Ez teljesen leírja HyunJint és a barátait. Normálisnak véli az idősebb, ha másokat kinevet, vagy piszkál. A kissé durvább szavakról pedig szót se ejtsünk.
-Hyung, tudtad hogy a pillangók lehetnek gyönyörű királykékek? -kérdezte Jisung, ártalmatlan kérdését. HyunJinnak pedig ez nem tetszett. Így meggondolatlanul pöckölte az égő cigi csikket Jisung kezének. A fiú felszisszent fájdalmában. Teli találat volt. Az égő része szúrósan és erősen állt bele Jisung csuklóját, ezzel egy talán örökre szóló nyomot hagyva maga után. HyunJin nem törődött a fiú fájdalmas szisszegésével, inkább csak elment. Jisung egyedül maradt. Könnyei patakokban folytak végig az arcán. Akkor ébredt rá. HyunJint, az egykori aranyos fiút, teljesen elveszítette.Ettől a naptól kezdve Jisung nem szaladgált HyunJin után. Ezt meglepve konstálta az idősebb. Viszont annál érdekesebb volt a reakciója, mikor Jisung egy másik fiú után szaladgált. HyunJin sosem kedvelte Seo Changbint. A fiú korához képest nagyon gyerekes volt. Viszont ez Jisungnak nagyon tetszett. "Talán féltékeny lennék? De miért? Ő 12 éves, én meg 15 vagyok.....basszus." HyunJinnak nem volt a legkellemesebb erre rájönni.
Aztán már HyunJin szaldagált Jisung után.
-Sungie, várj meg.
-Oké Hyung. -Jisung nem haragudott. Értette ő, hogy szeretett Hyungja nagy fiú lett.Az idő rohamosan telt. Mígnem eljutottunk arra, hogy tíz is eltelt. Ez idő alatt, össze is jött a két fiú.
Jisung a tükörben nézi magát. A fiú 22 éves immár. Ugyan akkor, bal csuklóján ugyan úgy ott van a cigi csikk miatti égetett nyom. HyunJin minden alkalomkor, mikor látja, mélységesen bocsánatot kér, éd apró puszikat szor a sebhelyre. Míg Jisung apró mosollyal az ajkain válaszol.
-A fiatal szerelem adta nekem ezt a nyomot. -mert igen, a 12 éves Jisung, már akkor oda és vissza volt HyunJinért.
YOU ARE READING
SKZ oneshot's
FanfictionSKZ oneshot, avagy a könyv ami azért jött létre hogy pár részes szösszeneteimet amik egy könyvre nem elegek, kiposztoljam.❤️🩹 KÉRÉSEK:NYITVA Tartalmazhat: -káromkodás -!Yaoi! -!16+/18+! 🥇Seungsung 🥇MinIn