Seungmin szokásosan ül dolgozó irodájában. Jisung, szokásosan betoppan majd Seungminhoz sétál annak kávéjával. Seungmin fel se néz, de azért egy éles megjegyzést oda tesz az omegának.
-Megint bűzlessz. -pontosan tudja jól milyen sértés ez az omegának. Az pedig megforgatja szemeit. Minden áldott nap ez megy. Nem ő tehet róla hogy omegának feromonjai fel erősödnek Seungmin közelében. Az ajtó nagyot csapódva robban be egy másik alfa. HyunJin. Seungmin és HyunJin folyton veszekednek.
-Kim Seungmin már megint kezded? JeongInnak konkrétan nem érzem az illatát, úgy rá ragasztod az illatod. Ő az ÉN omegám, érted? Nem hiszlek el. -erősítette fel feromonjait mire Jisung becsukta a szemeit. HyunJin összébb húzta magát mikor Seungmin is fentébb emelte feromonjait. Ő igaz alfa. Erősebb mint HyunJin. Dehát mégis az omegájáról van szó. HyunJin pedig ezzel együtt indult meg Jisung felé és ölelte szorosan magához, hogy illata átragadjon a másikra.
-Őrűlt vagy?! Mit a fenét csinálsz? -akadt ki Seungmin azonnal.
-Látod, ilyen mikor más ilatta ragad rá az omegádra. -válaszolt HyunJin.
-Nem vagyok az omegája. -Jisung halkan suttogott, mire HyunJin bólintott majd elhagyta a helyet. Jisung fellélegzett. Nem tetszett neki HyunJin illata.
-Gyere ide. -Seungmin hangja mély volt és komor. Ideges. Ez szinte teljesen biztos. Jisung bátortalanul lépdelt oda. Apróbb szívrohamot kapott, mikor Seungmin az ölébe rántotta. Szembe magával. De a szemkontaktus elkerült, hiszen Seungmin feje azonnal bele fúródott Jisung nyakába.
-Jó illatom van? -érdeklődött Jisung, miközben újjait a másik hajába vezette. És már boldogan szimpatott bele a levegőbe, hiszen csak Seungmin, függőséget okozó menta illata lengte be a szobát.
-Igen. Bár alig érzem, HyunJin illata nagyon gyorsan tapad. -Jisungban előjött a felismerés. Hiszen igaza van HyunJinnak. JeongIn nem Seungmin omegája, mégis úgy kezeli. Ez pedig a kisebbnek fáj. Percek múlva a fiú felszólalt.
-Dolgozni kéne. Neked is, és nekem is. -a másik bólintott. Jisung ki kászálódott Seungmin öléből majd ki indult.TIME SKIP:
Másnap Jisung szokásosan beindult Seungminhoz annak kávéjával. Viszont a mai nap másképp. Jisung tegnap este a szomszédjával volt, Changbinnel. Félre értés ne essék, igaz hogy Changbin igaz alfa, csak úgy mint Seungmin, de a Seo fiú szimplán zenét írni ment át. Ez igazán megszokott. De ilyenkor szagelnyomót használ. Viszont a mai nap, ki ment a fejéből. Be sétálva Seungmin irodájába teszi le a kávét az asztalra. Seungmin reflexből szippant a levegőbe, remélve hogy megérzi a másik illatát. Szemei elnyílnak, mikor a szokásos eper illat helyett, erős, intenzív kávé illatot érzett meg. A kettő pedig nehezen fér össze. Ajkai picit elnyílnak, szinte érzi ahogy önkéntelenül tölti fel a genti levegőt feromonjaival.
-Te.....-Seungmin torkán akadtak a szavak. Miért is fájt ez neki? Talán mert inkább a saját illatát akarja a másikon? Lehetséges. Vagy inkább biztos.
-Én? -kérdez vissza a Han fiú, szemöldökét picit megemelve.
-Kivel voltál? -Seungmin szavai után Jisung elfehéredett. Changbin.....ezzel megvilágosult a fiú.
-Egy barátomnál. -bólintott Jisung. Seungmin szemei feketén csillogtak. Féltékenysége az egekben, illata be lepi az egész szobát.
-Aki egy alfa, igaz? -akadt ki Seungmin az asztalra csapva. Jisung megszeppenve nézte a másikat. -Egy igaz alfa.....ugye? -Seungmin dühösen nézett a másikra.
-I..igen. -nyögte ki nehezen Jisung. Seungmin dühösen állt fel a székről. Illatát egyre erősebben engedte ki, hogy a fiú érezze illatát. Jisung combjai picit meg-meg remegtek az erős ilattól. Talán ha picit is erősebb lett volna az illat, össze csuklik a fiú. Hogy mennyire is szereti ő Seungmin illatát.
-Már nem vagyok elég jó neked? Egy igaz alfa nem elég, hemperegsz másikkal? -nézett Seungmin dühösen rá az omegára.
-Mi nem csináltunk semmi olyat....-nyüszögte Han.
-Oh biztos? Akkor biztosra mehetek? -Seungmin kérdése elbizonytalanította a másikat. Hogyan akár biztosra menni? De ennek ellenére bólintott. Seungmin közelebb lépdelt, és Jisung pulcsiját arrébb húzva nézte alaposan végig, nem-e talál jelölést. Boldogan konstálta hogy Jisung nyaka üres. A fiúnak még nincs alfája. Vagyis van. Seungmin legalábbis betudta magát annak.
-E...elég vagy. -hunyta be szemeit Jisung. Orcái pirosra változtak. Ahogy csak bele gondolt mit is közölt az alfa férfival, nem tudott mást tenni, csak erősen zavarba jönni. Seungmin ajkain egy gyenge mosoly ült. Ajkait a másikénak nyomta, ezzel egy gyenge csókot kezdeményezve köztük. Az első csókot, de nem utolsót.
YOU ARE READING
SKZ oneshot's
FanfictionSKZ oneshot, avagy a könyv ami azért jött létre hogy pár részes szösszeneteimet amik egy könyvre nem elegek, kiposztoljam.❤️🩹 KÉRÉSEK:NYITVA Tartalmazhat: -káromkodás -!Yaoi! -!16+/18+! 🥇Seungsung 🥇MinIn