Romantic -MinChan

354 28 0
                                    

Minho mindig azt mondta nekem hogy túl romantikus vagyok, mintha a filmekben táncolnék.  És lassan már teljesen elhiszem neki, de hát amikor meglátom őt egyszerűen csak egy filmben érzem magam de mintha én lennék a főszereplő, ahogy ő a másik. Mikor rám néz, nem tudok beszélni, szinte megbolondulok a közelébe. Sokszor nem is hiszem el hogy ez a fiú, tényleg az én pasim.

Mikor veszekedést kezdeményez, pontosan tudja mivel idegesíthet fel. Ki is használja azokat, és a végén inkább ott hagyom, pedig szeretek vele lenni. De idegesen kiszámíthatatlan vagyok. Ezt pedig ő nem tudja. Viszont ma mások idegeltek ki. Megnevezve az illetőket, Hwang HyunJin, és Lee Felix. Minho nagy szemekkel nézett, mikor mind a hárman be robbantunk.
-De Channie Hyung, azt mondtad hogy.....-kedzte volna HyunJin te rá szóltam.
-Te  kurva, amit mondtam azt csak RÉGEBBEN mondtam. -akadtam ki de HyunJin csak mosolygott.
-De Channie hyung.....oppa?........-kissé lefagyva csúszott ki a számon egy olyan válasz, ami után Minho nagy szemekkel nézett.
-Akkor oppáz, mikor épp alattam fekszel. -morogtam rá HyunJinra aki erre piros arccal  fordult Felix felé, a fiúban menekülő helyet keresve magában. Percek múlva már itt se voltak. Nyűgösen dültem le a kanapéra ahol Minho is helyet foglalt.
-Szóval oppa, mi? -kérdezte Minho jót szórakozva, és kezét hajamba vezette.
-Ha csak piszkálni tudsz akkor jobb lenne ha nem basztatnád a hajam. -mondtam neki csukott szemekkel de keze nem tünt el onnan. Csak mégjobban bele túrt tincseimbe. Szemeim továbbra is csukva voltak, és akkor sem nyitottam ki azokat, mikor apró puszikat éreztem még arcomon.
-Na, nyugodj le Hyung. -suttogta fülembe, majd utána több puszit adott. Végül pedig, ajkaimra is hintett párat. Ajkai édesek, akár a méz. Csücsöríteni kezdtem, mire adott még párat ajkaimra. -Egyébként, mi az hogy majd ha allattad nyög? -kérdezte kicsit sértődötten. Mire tarkóját megfogva húztam ajkaimra egy elmélyített csókba. Lassan mozgattam ajkaim, és gyengéden csúsztattam át nyelven az ő szájuregébe. Mikor megbizonyosodtam arról hogy nem fog elhajolni, el engedtem tarkóját, majd kezeim hátrébb téve fogtam combjaira, amik remegtek. Ajkaink lassan elváltak a másiktól, Minho pedig fejem ölébe helyezte. Hozzá fordulva öleltem át derekát.
-Miért, mi probléma volt vele? -kérdeztem azért még rá, mire Minho csak nyekkent egyet.
-Alattad csak én nyöghetek. Ezek mellett, csak az én oppám vagy. -mondta vigyorogva mire újabb csókba hívtam a még mindig remegő fiút.
-Miért remegsz?
-Túl romantikus vagy......

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now