HyunJin egy gyönyörű fiú volt, ő mégsem látta annak magát. Persze ez Seungmint gyakran zavarta, hiszen ő szépnek látta az idősebbiket. A fiatalabb nemrégen döntött arra, hogy udvarolni fog a másiknak.
Éppen a tánc teremben voltak, HyunJin izzadtan nézett farkas szemet a tükörrel, magát kémlelte. Seungmin oda ment hozzá és át karolta annak derekát.
-Egy gyönyörű fiút látok, látod te is? -kérdezte Seungmin miközben HyunJint nézte. HyunJin szemei a tükrön voltak így látta hogy Seungmin őt kémleli. Az idősebb elmosolyodott, aranyosnak tartotta azt amit a fiatalabb mondott. Választ ugyan nem adott a fiatalabb kérdésére.Talán két nap telhetett el mikor a konyhában ültek mind. Mindenki evett, de HyunJin nem. A mellette ülő Seungmin pálcikáját HyunJin felé tartotta, majd úgy etette meg a másikat.
Másnap mikor Seungmin a szobájában volt hangos sírást hallott. Felkelt az ágyból, és kereste azt hogy ki sír ilyen kín keservesen reménykedve abban hogy nem a szerelme. Bár terve rosszul sült el, mert de, HyunJin sírt így. Seungmin berontva a szobába ölelte magához a zokogó fiút kinek a telefonja ki esett a kezéből. Utáloi kommentet olvasott.
-Seungmin, mi a baj velem? -sírt HyunJin miközben mondatát nehezen nyögte ki. Sírt, szemei pirosak voltak, arcát könny áztatta, ajkai puffadtak. Seungmin még így is csönyörűnek látta a fiút.
-Még akkor így gyönyörű vagy, mikor sírsz. -suttogott Seungmin mire HyunJin szipogva szorította magához a kisebbet.Három nap telhetett el mikor HyunJin és Minho veszekedni kezdett.
-Figyu, idol vagy! Nem festőművész, ha annyira az akarsz lenni akkor akár el is mehetsz! -kiáltott rá Minho idegesen a megszeppent fiúra akiből azonnal kitört a zokogás és a padra ült. Seungmin aki csendben szokott ülni, most felszólalt.
-Kérj bocsánatot tőle. -mondta Min rezzenéstelen arccal.
-Tessék? -hüledezett Minho.
-Azt mondtam hogy kérj bocsánatot HyunJintól. Most! -kiáltott Seungmin idegesen.
-Minho, kérlek kérj bocsánatot HyunJintól. -suttogta halkan Jisung mire Minho le hajtotta a fejét.
-Rendben.....sajnálom HyunJin. Kérlek ne menj el. -mondta Minho, mire egy ölelést kapott HyunJintól, amit Seungmin kissé féltékenyen nézett végig.Egy nap telt el mikor HyunJin szinte az ajtó félfát is ki szedve robbant be Seungmin szobájába és ölelte magához a kisebbet.
-Minden oké? -kérdezte Seungmin meglepődve amire HyunJin csak semlegesen megrázta a fejét.
-Nem. -válaszolt is.
-Oké, akkor nézz rám. Figyelj, csodálatos vagy, kívül belül. Rendben? -mondta Seungmin mire HyunJin bólogatott és tovább ölelgette a fiatalabbat.Másnap reggel mikor Seungmin lement HyunJin Minhoval beszélgetett. A kisebb nem akart bele rontani így indult is fel, ám bele ütközött Jisungba, és szinte rá esett. Erre már a másik kettő is felfigyelt. Sőt a többi is.
-Oké. Ki akarta majdnem megölni magát? -kérdezte Chan a többiektől.
-Seungmin az életemre tört!
-Bele estem Jisungba! - ezt Seungmin és Jisung egyszerre mondta a többiek pedig kérdőn néztek.
-Öhm, nos, belém esett. -mutatott Jisung Seungminre mire mindenki tekintete Seungmin rá szegeződött.
-Mivan? Belé estem. -rántotta meg a vállát Seungmin mire Chan pislogott párat. Eléggé félre érthetően válaszolt Seungmin és Jisung is, ami HyunJinnak nagyon nem tetszett.
-Tehát akkor, Seungminnak tetszik Jisung de Jisung nem viszonozza? -kérdezte Chan.
-Nem dehogy. Csak szimplán bele estem Jisungba. -mondta Seungmin mire Channak le esett.
-Áh, szóval rá estél.-bólintott a leader mire elég feltünően nyugodott meg HyunJin.
-Igazából Jisung előlröl belém jött. -mondta Seungmin mire Changbin felröhögött.
-Ezek a megfogalmazások baszki, nem bírom. -nevetett tovább.
-Oké tehát, Jisung előröl beléd ment, ezért bele estél Jisungba. Huh, érdekes. -nevetett Chan.Az nap este HyunJin megállította Seungmint.
-Seungmin beléd estem. -nyögte ki HyunJin zavarban.
-Nem is jöttél nekem. -kuncogott Seungmin.
-De szeretlek. -mondta HyunJin majd a kisebb ajkaira hajolt.
-CHAN! BELE ESTEM HYUNJINBA!-kiáltott Seungmin mire HyunJin elkezdett nevetni.
-EGYÜTT VAGYTOK? -ordított vissza a leader.
-IGEN. -kiáltott fel HyunJin is.
-SOKÁIG! -mondta a leader.
-Sokáig is. -nevetett Seungmin halkan.
YOU ARE READING
SKZ oneshot's
FanfictionSKZ oneshot, avagy a könyv ami azért jött létre hogy pár részes szösszeneteimet amik egy könyvre nem elegek, kiposztoljam.❤️🩹 KÉRÉSEK:NYITVA Tartalmazhat: -káromkodás -!Yaoi! -!16+/18+! 🥇Seungsung 🥇MinIn