Kettős érzések. -HyunHo

411 23 0
                                    

HyunJin sírva gugol ágya előtt. Hallgatja ahogy Minho a mellete lévő szobában valami lányt dönget. HyunJin érzései a földbe temetkeznek, miközben a fiú szinte zokog a fájdalom miatt ami átjárja testét. És bár úgy érzi hogy gyűlöli Lee Minthot, mégis tudja hogy legmélyen szerelmes a fiúba. Nem tudja mi a helyes, ezt pedig meglehet érteni. A szobában lévő fiú hangosabban sír, mikor hallja Minho hatalmas nyögését. Ezzel együtt pedig megszűnt minden, és csend lett. Végre vége, gondolja HyunJin. Talán 5 perc telhetett el, mikor Minho benyitott HyunJinnal közös szobájukba.
-HyunJin? Minden rendben? -gugolt Minho  a másik mellé ki csak felállt és el lökte magától Minhot.
-Gyűlöllek.-mondta HyunJin és szinte azonnal ágyába bújt ezzel egyedül hagyva a ledermedt Minhot.

Lassan egy hete megy, hogy HyunJin kerüli Minhot. Persze ez nem esik jól a Lee fiúnak, sőt egyenes idegesíti. Ezért is döntött úgy, hogy mostmár muszáj beszélnie HyunJinnal.

HyunJin pov:

Éppen a szobámba sétálok mikor valaki hatalmas erővel lök a falnak és bújik mellkasomba. Lefagytam. Bárhol felismerném ezt a parfümöt. Minho.....mit csinálsz? Kezeim lassan tincsei közé helyeztem és simogatni kezdtem azokat.
-Ne utálj Hyun.-mondta az idősebb mire a másik szíve fájdalmasan sajgott.
-Nem téged utállak.....hanem azt hogy szeretlek. Utálom hogy többként gondolok rád mint egy barát. -erre Minho szorosabban bújt a fiatalabbhoz.
-HyunJin buzi. -kuncogott Lee.
-Utállak. -mondta HyunJin mire Minho az ő szemeibe nézett.
-Én is szeretlek. -ezzel rá hajolt a másik ajkaira.

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now