(pt2) ik - SeungIn

323 22 0
                                    

A JeongIn és Minho között történő incidens után JeongIn hangos sírásba kezdett. Nem akart ő rosszat. Azon gondolkozott hogy mi van akkor ha Minho most meg utálta őt. A fiatalban egyre rosszabb ötletek vetődnek fel míg hangos zokogásba nem kezd. Pánikrohamától mint a nyárfa levél úgy remeg. A levegő túl gyorsan érkezik és távozik tüdejébe amitől szédülni kezd és úgy érzi hogy percek múlva össze esik. Torka szűkülni kezd ami miatt kevesebb levegő jut tüdejébe és érzi hogy forog  a világ körülötte. Szemei előtt apró fekete pöttyök  keletkeznek a levegő hiány miatt. Az ájulás szélén áll és csak jobban akarja kapkodni a levegőt mikor az ajtó kicsapódik. JeongIn elé térdel az aggódó Seungmin és nyugtatni kezdi a pánik rohamot kapó fiút. Hátát és haját simogatja. Hangja lágy, ami nyugtat a másik állapotán.
-Nyugodj meg Innie....minden rendben van. -suttogta Seungmin a kisebb fülébe az pedig lassan kezdte vissza nyerni normális levegő vételeit. Kevésbé szédült, kevesebb fekete pontot látott és már könnyei is el álltak. JeongIn a másik hajába fúrt és hátra húzta fejét hogy Seungmin nyak ához hozzá férhessen. Az idősebb nyakán nyálas csókokat hagyott. Ezzel nagy nyugtatta. Szeretett az idősebb közelében lenni, sőt egyenesen bele férkőzni annak aurájába. Érezni teste melegét, vagy ahogyan veszi a levegőit. Ekkor ugrott fel a fiatalabb fejében, mi van ha elveszik tőle Hyungját aki szerelme is? Újra kicsit gyorsabban kezdte kapkodni a levegőt mire Seungmin újra simogatni kezdte a másik  hátát. A fiatal bele bújt Seungmin mellkasába és várt. Percek múlva megnyugodott, már minden rendben volt.
-Seungmin, szeretsz engem? -kérdezte halkan JeongIn mire a kérdezett elmosolyodott és apró csókot nyomott a kicsi ajkaira.
-Szeretlek Innie. -vigyorgott Seungmin és magához ölelte a fiatalabbikat.

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now