"Úgy éreztem ha virágot adok neked megbecsülöd, miért nem tetted? "
Kérdések ezre cikázott Chan gondolatai között. Csinált bármi rosszat? A válasz nem. Kedvessége mindenkit le vesz a lábáról. Akkor őt miért nem? Chan újra és újra le játsza fejében a történteket, és belülről minden alkalommal össze omlik. Ő csak egy virágot adott annak az embernek, akibe fülig szerelmes. És igen, azaz ember fiú, de hát miért baj ez? Chan könyekkel teli szeme csak esetlenebbé teszi az amúgy is csillogó szemekkel rendelkező mivoltját. Ha meglátja az ember, azonnal meg akarja ölelni, sőt többen vágyakoznak azokért a piros ajkakért is. Most mégis nagyot csattant a padlón hiszen vissza lett utasítva. Pedig, ezt az angyal fiút eddig senki sem utasította vissza. Most mégis megtörtént. Chan szemei csillogtak, a szomorúságtól, és valószínűleg hamarosan beteg lesz. A sok sírás megtette hatását. Hogy a virággal mi történt? A fiú, aki kapta csak úgy elhajintotta. A virágot a szél elvitte. Senki nem tudja, merre ment. Pedig Chan mennyire szerette azt a virágot. A kedvenc virága volt.....de most eltünt. Ahogy leginkább ő is tenné.
♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛
"Írtam neked egy dalt, de te felégetted, miért nem értékelted? "
Jisung egy padon ült a közeli parkban. Gitárja nem sokkal mellette, a padnak döntve. Letörten bámul maga elé. Nem régen írt egy dalt. Egy dalt, az érzéseiről. Hogy milyen mélyen szereti kiszemeltjét. A dalt oda is adta, de az süket fülekre talált. A papír felégve lett eldobva, amit magával vitt a hideg, márciusi szél. Hogy hova? Jisungot már egyáltalán nem érdekli. Az csak egy szöveg volt. Sokkal fontosabb, hogy nem csak dala, hanem ő is vissza lett utasítva. A percek telnek, lábával újabb ütemet dobog. Elment az egyik, már jön a másik. Fel áll a padról majd mellé gugolt. Táskájából ki vett egy mappát, és tolltartót. A tolltartóbol egy ceruzát, amit pulcsijara rakott. Majd a mappából egy füzet szerűséget. Vissza ült a padra, majd üres lapot kezdett kutatni. A szövegek csak úgy sorra jöttek, jobbnál jobbak. Mikor megtalálta az üres lapot, írni kezdte az új dalt. Gitárja majdnem eldült, meglepődve nyúlt a tárgy után. Ajkai elnyíltak mikor a gitáron egy virág díszelgett.
أنت تقرأ
SKZ oneshot's
أدب الهواةSKZ oneshot, avagy a könyv ami azért jött létre hogy pár részes szösszeneteimet amik egy könyvre nem elegek, kiposztoljam.❤️🩹 KÉRÉSEK:NYITVA Tartalmazhat: -káromkodás -!Yaoi! -!16+/18+! 🥇Seungsung 🥇MinIn