jealous boy. -HyunMin

378 20 1
                                    

Seungmin pov:

Éppen az osztály terem felé tartok. Fényképező géppemmel a kezembe. Mindig nálam van. Szóval van egy fiú, Hwang Hyunjin aki már jó ideje tetszik nekem. Van egy lány, aki a barátnője. Bármit megtennék hogy szakítsanak és én tudjam vígasztalni HyunJint. Akkor belém szerethetne és az enyém lehetne. Gyorsan veszem a levegőt, újra ideges vagyok. Bár egyszerűen el tudnám  tüntetni azt a lányt a képből. És ekkor megláttam a lányt, aki mellettem rohant el. Szinte azonnal ki raktam lábam és szerencsére senki nem látta hogy direkt volt. Így a lány hatalmasat esett.
-Hoppá, bocsánat, jól vagy? -segítettem fel hozzá érve térdéhez ami miatt véres lett kezem. Legkedvesebb mosolyom vettem elő, aminek bedölt.
-Semmi baj, én nem figyeltem. Persze, minden okés. -bólintott kedvesen és tovább is rohant. Mosolyom azonnal lehervadt a számról és kezemre néztem. Véres volt, a lány vére volt. Be sétáltam a fiú mosdóba majd a vért ami kezemen volt a falra kentem. Fényképező gépem elő véve fotóztam le. Mosolyogva megráztam a fejem majd az ajtóra kaptam tekintetem ahol egy fiú lépett be. Kérdőn nézett rám én pedig csak rá mosolyogtam, majd kiléptem a helyiségből. Újra osztályom  felé vettem az irányt. Mikor ott voltam a padomhoz ültem és onnan figyeltem ki az udvarra. Mikor az órának vége lett kiléptem a folyosóra. Egy fiút vertek össze. HyunJin is ott állt, ahogy a lány is. Oda sétáltam, nyugodt voltam. Tetszett a látvány hogy a fiú vérben úszik. Amúgy is gyűlöltem a fiút. Leguggoltam mellé majd fényképezőgépem elő véve fotóztam le.
-Őrült vagy?! -kérdezett rà az egyik fiú. Én mosolyogva felálltam és elsétáltam. Aznap láttam hogy a lány egy Minho nevű fiúval beszélget. Azonnal küldtem a képet áll profilról Hyunjinnak aki sírva rohant ki de belém ütközött.
-Mi a baj? -kérdeztem pedig pontosan tudtam. HyunJin csak magához ölelt. Elvigyorodtam, lassan az enyém lessz. És akkor senki nem veheti el tőlem. Mindig, mindent át küldtem HyunJinnak aki lassan ki készült a tehetetlenségtől. Tudta hogy a barátnője megcsalja, hogy anyja más férfivel  éjszakázik, hogy a barátai ki használják, hogy biszexuális. . Pontosan tudott mindent. És én is tudtam. Én mindent megtennék érted HyunJin. Ördögi vigyorral rántottam be a mosdóba a fiút aki bántotta HyunJint. Sapka volt rajtam, maszk és teljesen más ruha nehogy fel ismerjenek. A fiú kérdőn nézett rám de mikor a csap alá nyomtam a fejét behunyta szemét. Kis híján megfolytottam. Így bántsa legközelebb Hyunt. Azért nem öltem meg, csak elájult. Boldogan néztem majd azonnal fotóztam. Mentőt nem hívtam, minek azt? Az ablakon ki ugorva rohantam haza. Büszke vagyok magamra, ügyes voltam. Így kezdjetek ki HyunJinnal.

HyunJin pov:
-HyunJin hallod. A fiú aki basztatott téged, tegnap megtalálták a mosdóban ájultan! Feltehetőleg  valaki bele akarta folytani a vízbe! -mondta a legjobb barátom sírva, Felix.
-Tessék? -fagytam le. Egy gyilkos van az iskolában. EGY GYILKOS VAN AZ ISKOLÁBAN! Uramisten..........de várj....Felix nem lehetett, de ki tudja még? Kinek mondtam el? BASZKI SEUNGMIN HÜLYE VAGY?! Szinte azonnal rohantam a terméhez. Ez a fiú őrült vagy csak szimplán fogyatékos?! Mikor be értem a terembe Seungminhoz mentem és kicsit meglöktem mire kérdőn nézett rám.
-Mivan Kim, ferde hajlamúak sem bírnak? -nevezett egy fiú és igen rosszul mert nem is vagyok ferde hajlamú! Vagyis de.......viszont csak félig! Erre pedig mire feleszméltem Seungmin a falhoz vágta a fiút és hatalmasat kevert le neki. De ami megijesztett azaz, hogy Seungmin azonnal lefotózta a fiú arcát akinek orrából vér szivárgott. Ezek után megfogta a kezem és kihúzott, egészen egy olyan helyig ahol senki nem jár. Baszki.....most engem is megöl? Innen nem menekülök, bár azt hiszem nem is akarok.
-És te miért lökdösől?-kérdezte kíváncsian és az előbbi durva Seungminnak nyoma sem volt.
-Miért akartad megölni azt a fiút? Seungmin, miért? -kérdeztem könnyeim pedig arcomon csurogtak. Nem szerethetek egy gyilkost....vagyis hát még is sikerült.
-Mert bántott téged! Nem engedem hogy bárki bántson, az érzéseid a tiedek, te pedig az enyém vagy. Így a te fájdalmad neked is fáj. -mondta bosszúsan mire elvörösödtem. Övé? Szóval tetszem neki? Ezek szerint igen.....ami nekem jó hír.
-Ha ténylegesen a tiéd leszek, megígéred hogy nem bántassz senkit? -erre csendbe maradt. Ne már......ne csináld ezt Seungmin.
-Igen. -mondta végül ki mire átöleltem.
-Örülök. -suttogtam.
-HyunJin......en küldtem neked mindent. Azt akartam hogy tisztában légy azzal ami az életedben történik, vigyázni fogok rád, megvédelek. Sajnálom amiért elértem hogy szakíts azzal  a lánnyal, de csalt is és amúgy is....-folytatta volna de ajkaimmal elhallgatattam. Nem érdekel hogy ő volt, csak javított az életemen. Az én féltékeny fiúm.

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now