A két fiú már jó ideje randizgattak. Legjobb barátokból melegedtek összébb, ugyan kimondottan párkapcsolatban még nem voltak. Volt már egy-két hosszú éjszakájuk is. A tagok gyakran kérdeztek már rá és amíg Changbin elakarta mondani addig Minho nem nyilatkozott, rosszabb esetben letagadta Changbint ami igen rosszul esett neki.
A mai nap sem volt más, Chan újra rá kérdezett.
-Minho! Mi van közted és Changbin között? -kérdezte a leader a többiek pedig csendben hallgattak. Minho is csendben maradt.
-Na jó elegem van. Legjobb barátok vagyunk, randizgatunk, sőt le is feküdtünk már, de ha letagadsz akkor a faszom az egészbe! -kiáltott fel Changbin majd elrohant, egyenest a szobájába. Leült az ágyára, majd fülesét és telefonját elő véve kezdett el valami iszonyúan depressziós zenét. Hamarosan valaki elé ült, és levette fejéről a fülest.
-Minho békén hagynál? Tagadj le most is légyszi. -mondta Changbin sértődötten de csak egy ölelést kapott a másiktól. Persze Bin nem viszonozta.
-Ölelj már vissza. -dünnyögte Minho de Changbin nem tett így.
-Engedj el....-mondta halkan mire Minho felmordult.
-Az enyém vagy, nem engedlek el. -mondta. A másik megforgatta szemeit, és eltolta magától Minhot.
-Nem vagyok a tiéd. Letagadtál mindig. Most is tedd meg. -mondta lehangolóan mire Minho szomorúan dünnyögött.
-Ne hagyj el. -ölelte àt újra Minho a másikat immár könnyes szemekkel.
-Changbin! Oh, zavarok? -rontott be Seungmin a szobába.
-Nem, mondd csak. -válaszolt mosolyogva Changbin, mire az őt ölelő fiú még jobban könnyezni kezdett.
-Figyelj, holnap tudnál majd hozni nekem olyan epres nyalókát? JeongIn nem akar hozni nekem. -szomorodott el Seungmin.
-De cuki vagy, de igen. Majd hozok. -bólintott Changbin mire Seungmin el is hagyta a szobát. Minho pedig szorosan szorította a másik pólóját.
-Bin, maradj velem. -szipogott Minho.
-Minho figyelj rám. Fáj hogy ennyire semmibe vettél, és hogy le tagadtál a többiek előtt. De kérlek, hagyd ezt abba mert rosszul esik. Ne sírj, nem foglak elhagyni mert szeretlek. -mondta Bin csókot nyomva a másik ajkaira ki boldogan bólogatva ölte a másikat.
YOU ARE READING
SKZ oneshot's
FanfictionSKZ oneshot, avagy a könyv ami azért jött létre hogy pár részes szösszeneteimet amik egy könyvre nem elegek, kiposztoljam.❤️🩹 KÉRÉSEK:NYITVA Tartalmazhat: -káromkodás -!Yaoi! -!16+/18+! 🥇Seungsung 🥇MinIn