aegyo - Minsung

484 34 1
                                    

Minhonak sosem mondták azt hogy aranyos.

Jisunggal már lassan fél éve vannak együtt. Ma éppen kint sétáltak a parkban, ők ketten, ezek mellett Felix és Chan.
-És akkor ennyi volt. -fejezte be a történetet Felix amire igazából csak Minho figyelt. A másik kettő telefonozott. Ez rosszul esett a fiatalabbiknak amit természetesen Minho is észre vett. Chan elkezdett aranyosan beszélni Jisunghoz amit Minho utánozott. Bár Jisung erre se figyelt.
-Nem vagy aranyos. -mondta Chan szemet  megforgatva mire Minho elszomorodott.
-Jisung mond meg Channak hogy de! -mondta Minho de Jisung csak lomhán pislogott. Nem figyelt.
-Nem tudom miről van szó de Chant támogatom. -mondta Jisung és azonnal vissza temetkezett telefonja világába. Minho ezt persze zokon vette. Szonroúan hajtotta le fejét.
-Szerintem aranyos vagy. -ment oda Felix és ölelte meg Minhot, amire Jisung is felkapta a fejét. Az ölelés mikor megszakadt, másabb volt. Minho hátrébb húzta a fejét és látta hogy Felix rá kacsint. Valamit ki eszelt. Felix fejét egyre közelebb tolta Minhoéhoz akinek le esett így a falut húzódott, de ez nem akadályozta meg a másikat aki lecsukott szemekkel akarta meg csókolni a fiút. Jisung idegesen rántotta el Felixet a fiújától.
-Őrült vagy?!  Ő az enyém! -puffogott a mókus magához ölelve az idősebbet aki halványan mosolygott.
-Kár, pedig igazán aranyos. -rántott vállat Felix.
-Minho te mit mosolyogsz?-akadt ki Jisung.
-Aranyosnak hívott. -pedig nem ezen mosolygott, hanem sokkal inkább azon hogy Jisung a sajátjának hívta őt.
-Szerintem is aranyos vagy. -sóhajtott Jisung majd a másik ajkaira hajolt. Könnyedséggel szívta meg Minho alsó ajkát és szinte teljesen felfalta a másik ajkait. Jisung is aranyosnak tartotta Minhot, szimplán csak sokkal inkább bele volt felejtkezve abba hogy telefonján Minho egyik olyan képét nézegesse ahol........bajai is lettek déli tájékon.

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now