Cats-Minsung

633 34 0
                                    

Minho vagyok. Négy csodálatos macska gazdája. Vagyis hát, sokkal inkább, háromé. A negyedik az nos, lehet hihetetlen de hibrid. Néha ember néha macska. Bár ezt a barátaim nem tudják. Ezt a csoda macskát Jisungnak hívják, és egy gyönyörű fiú ahogy macska is. De viszont csak nekem engedi magát. Lehet azért mert hát, khmm, maradjunk annyiban hogy már testileg is az enyém. Imádom.
-Hey Lino, mizu? -szólt a telefonba HyunJin mikor felvettem azt.
-Semmi Hyun, veled? -kérdeztem vissza közben pedig le raktam a telefonom úgy hogy benne legyek. Jisung pedig a fiú hangra egyből nyávogni kezdet. Felröhögtem rajta, csóri  egy csupa féltékeny ölelgetni való macsek.
-Semmi. Jaj, hallom a morci cicád megint nyávog.- mondta mire bólintottam és lehajolva vettem fel az állatot az ölembe.
-Ne higyj neki nem vagy morci, nagyon cuki vagy. Gügyögtem a macskának mire az szorosan hozzám bújt.
-Nem értem miért ragaszkodik ennyire hozzád. Te meg ragaszkodj hozzám akkor. -mondta HyunJin a fejét rázva.
-Hát, én örülök neki.  Majd talán. -rántottam vállat.
-Te Minho, az a macska a nyakad nyalogatja? -hajolt HyunJin közelebb a kamarához mire fel nevettem. Hiszen Jisung tényleg azt csinálta. Ha emberi formában lenne tűri féltékenységében kiszívná a nyakam.
-Igen. Nagyon aranyos. -mosolyogtam és egy puszit nyomtam fejére mire abba hagyta nyakam nyalogatását. HyunJin amint le tette a telefont, Jisung emberi formában ült az ölemben.
-Szóval majd meglátod hogy ragaszkodni fogsz-e hozzá? -kérdezte durcin.
-Csak vicceltem cicám, szeretlek. -nyomtam puszit arcára mire egy apró szivasnyomot hagyott nyakamon és egy csókot ajkaimon.
-Én is téged!

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now