Minho egy hatalmas maffia vezér ezek mellett igaz Alfa.
Jisung pedig az aki bele keveredett ebbe, és egy Omega.
A mai nap kicsit másabb volt. Rosszabb, mint a többi. Minho egész nap figyelmen kivül hagyta a másikat, ami miatt Jisung omegája nyűgösen reagált. Tudta jól, hogy Minhonak most sok dolga van hiszen egy ellenséges vezér fog oda jönni hozzájuk, és azt a vezért sajnos vagy nem sajnos, itt ki kell nyírni. De Minhonak ott kell lennie vele, másban pedig annyira nem bízik mint magában.
Az idő villám gyorsan telt, és mikor a vezér betopant az ajtón, hatalmasat szippantott a benti levegőböl. Jisung illata mindent belepett Minho miatt, hiszen ha az omega illatát nem érzi azonnal ideges lessz. De ki gondolta volna hogy az ellenség szinte azonnal be hódol Jisung omegájának? Minhonak fel sem tünt, csak amikor Alfa hangjával szólt rá szerelmére, és a másik alfa feromonjait felerősítette Minho ellen. Mintha......mintha az ellenséges alfa saját omegájaként tekintene Jisungra. Minhoval szinte megfordult a világ, mikor rá jött hogy Jisungnak egy másik alfa is behódolt. Hiszen eleve, már az ritka hogy egy alfa hagyja magát megharapni, de hogy több is versenyzik egy Omega harapásáért még ritkább. Főleg ha az alfa ilyen kecsegtetően ajánlgatja behódolását. Jisung sokáig húzta a dolgot, ám bár kapcsolatukban Minho harapott először. Jisung kérdés nélkül meghunyászkodott az -immár- alfája előtt. Sokáig ennyi volt, de mikor Minho elő állt azzal hogy Jisung megharaphatja, ha lehet mondani a kapcsolatuk még szorosabb lett. Ezen ugyan nem gondolkodhatunk sokat, hiszen a másik alfa szinte azonnal Jisung elé állt.
-A nevem Daniel, és a tiéd szépség? -hajolt meg az alfa Jisung előtt aki csak fel kuncogott majd fejét megrázva kerülte ki az előtte állót, majd nevét mondva ment ki a konyhába vizet hozni párjának és az, alfának aki valószínűleg most rá pályázik. Minho idegesen dobolt lábával, így nem tudja be adni a mérget az ellenség alfájának aki megölte pár emberét. Daniel azt hitte hogy Minho nem tud róla, pedig tudott, nagyon is. Daniel szinte azonnal Jisung után sietett, és ekkor világosult meg a másik alfa. Perceken belül Jisung két pohár vízzel tért vissza, mögötte Daniellel aki eléggé feltünően szaglászta Jisungot, ami miatt Minho csak még idegesebb és féltékenyebb lett. Jisung újra elindult valahova, vele együtt az őt még mindig szaglászó alfa, Minho azonnal Daniel poharába tette a mérget. Tudta Jisung nem fog bele inni és ő sem, a saját innivalojat ki borította. A két másik nem sokára érkezett is vissza és Minho magában dühöngött. Daniel inkább le ült, és poharához húzta le az üdítőt. Mostmár csak elkéne valahogy küldeni, töprengett Minho.
-Figyelj Daniel, értékelem amit csinálsz, kedves és aranyos tőled, és ne haragudj, de nekem még ha dolgom lenne. -mondta Jisung arányosan mire a másik fiú azonnal pattant és kifelé vette az irányt de előtte Jisung nyakához hajolva szagolta meg az operát.
-Én jobb alfa lennék mint Minho. -villantott egy mosolyt, majd el is tünt.
-Jobb alfa mint te? Viccnek is rossz volt. -vigyorgott Jisung és Minhot át ölelte aki több helyen is meg harapta Jisung nyakát, ezzel saját, illatát még jobban rá ragasztva Jisungra.
-Szeretlek az én omegám vagy. -suttogta Minho a másik ajkaira.
YOU ARE READING
SKZ oneshot's
FanfictionSKZ oneshot, avagy a könyv ami azért jött létre hogy pár részes szösszeneteimet amik egy könyvre nem elegek, kiposztoljam.❤️🩹 KÉRÉSEK:NYITVA Tartalmazhat: -káromkodás -!Yaoi! -!16+/18+! 🥇Seungsung 🥇MinIn