Véletlen baleset. -HyunIn

341 30 1
                                    

(Omegaverse)

HyunJin fáradtan botorkált le, és vágódott le mellém a kanapéra. Chan összébb húzta szemöldökét.
-Miért ilyen fáradt? -kérdez rá nálam mire válaszolok.
-Tegnap este rá jött a rut időszak. -mondtam mire Chan még értetlenebb fejjel nézett rám.
-Nem pont hogy neked kéne akkor fáradtnak lenned? -kérdezett.
-Nem voltam vele. Nem engedi. Fél hogy bántana az alfája.-magyarázatam neki mire bólintott.
-Szerinted bántana? -kérdezett Chan rá mire megráztam a fejem.
-Dehogy. Na de, mi van Changbinnal? -kérdeztem rá.
-HyunJin tudja? -kérdezett rá Chan mire nemlegesen rázta fejem. HyunJin felnyitotta pilláit, és kíváncsian figyelt. -Nem baj ha....-kezdze volna Chan de közben szóltam.
-Nem, mondd csak. -bólintottam.
-Changbin teljesen szét van. Nagyon ki készítetted. -rázta a fejét Chan mire felvontam szemöldököm.
-Ennyire hatással volt rá az illatom? -kérdeztem. Erre HyunJin picit mocorogni kezdett mellettem.
-Igen. Nagyon szét esett. Lett volna még egy hete a rutjáig. Mostmár próbálja végig szenvedni magába. -bólint Chan. HyunJin feromonjain pedig érzem, nem tetszik neki a helyzet.
-De hát véletlen volt. Tegnap este amint megcsapott Hyun illata nem tudtam vissza tartani magam. -ráztam fejem.
-Igen tudom. De most ki gondolta volna hogy a feromonjaidra reagál Changbin alfája? Tegnap Minho megküszködött vele. Csak azért fogta vissza magát, mert azt hitte hogy HyunJinnal vagy. -mondta Chan. HyunJin erre szorosabban bújt hozzám. Feromonjai vészjóslóan erősek voltak. Mintha figyelmeztetni akarná Changbint hogy vele vagyok. -Ha tudta volna hogy HyunJin hagyott szenvedni téged mert nem engedett magához, biztos hogy elérte volna hogy könnyítsen rajtad. -folytatta Chan. HyunJin erre felszólalt.
-Mi volt a leghevesebb reakciója? -hangja komor volt. Ijesztően csengett. Viszont kezeimmel szorosan öleltem magamhoz, hogy ne menjen el.
-A teste felkészítette magát arra hogy elkezdje JeongInon a jelölést. -szólt Chan. Erre pedig HyunJin azonnal pattant.
-Ha most elmész, ne is álmodj róla hogy valaha te meg jelölsz engem. -szóltam rá. Szemei elkerekedtek.
-JeongIn nem teheted ezt velem.....ő egy alfa, mint én, meg kell harcoljak vele az omegámért. -mondta HyunJin, de nem mozdult. Csak ott állt.
-Vagy vissza jössz szépen, és talán egyszer megjelölhetsz, vagy felmész hozzá, és soha többet nem jöhetsz a nyakam közelébe. Választhatsz. -HyunJin pedig kedvtelenül, de végül vissza ült mellém. -Igen Chan, tovább. -vártam a folytatást.
-Oh igen! Szóval végülis azt hiszi hogy HyunJin veled volt este. De jobb is így. -mondta Chan. Ebben viszont egyet értek. Végül ketten maradtunk HyunJinnal. Feromonjai továbbra is erősek voltak.
-Le állítanád magad? -kérdeztem rá.
-Nem! Ideges vagyok! Meg akart jelölni, és nekem elkéne intéznem őt, mert én vagyok az alfád, hozzám kötődik a tested, erre fel azt mondod hogy hogyha megvédem a saját omegám akkor nem jelölhetlek meg. Miért csinálod ezt velem? Ki készítesz. -akadt ki HyunJin mire megesett rajta a szívem. Kezeim kitárva hagytam hogy ölelésembe bújjon. -Changbin rutba van. Érzem az illatát. -szippantott a levegőbe. De engem más kötött le. HyunJin feromonjai erősen kezdtek szálingózni. Eddig volt nyugton. Rutja újra fellángol.
-HyunJin.....olyan jó illatod van. -suttogtam a fiú pedig apró puszikat hintett nyakamra. Hátra hajtottam fejem hogy jobban oda férjen.
-A testem készen áll hogy feromonjaim be jutassam a testedbe. És a tiéd? -kérdezte halkan a fülembe dorombolva. Bólintottam. Most vagy soha. Ezzel fogai elmélyültek nyakamba, elkezdve jelölését rajtam.

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now