♾️Infinity♾️-Minsung

658 41 2
                                    

-Sajnálom Minho. -újra bocsánatot kértem a fiútól aki csak idegesen nézett rám.
-KOMOLYAN JISUNG? ENNYIT TUDSZ MONDANI? MEGCSALTAD A LEGJOBB BARÁTNŐM! -akadt ki teljesen a fiú rám ordítva. Még mindig itt tart. Legjobb barátnő, közben még az a legjobb barátnő kibeszéli, és elmondja Minho titkait másoknak. Aztán Minho csodálkozik hogy mások honnan tudják.
-Ugyan már! Miért olyan nagy baj ez? -kissé idegesen kérdeztem vissza hiszen nem értem problémáját. Megcsaltam de csak mert megérdemelte. Nem értem Minho miért nem látja már be.
-Megcsaltad! Szerinted ez normális? Kitudja, lehet fűvel-fával össze állsz! Hányszor csaltad meg? 3-szor 4-szer? -kérdezte idegesen ő is. Jézus Minho. Állj már le basszus. Ki vagy te hogy így beszélj velem?
-Kétszer. -mondtam nyugodtan mire elkerekedtek a szemei.
-De...de én csak egyről tudok...-dadogva ejtette ki szavait. Igaz is, ő nem emlékszik mikor részegen  kikotyogta nekem hogy mennyire szerelmes belém, majd szinte szét tépte az ajkaim.
-De kettő volt. -mondtam mégegyszer mire bólintott. Pár másodpercig csendben volt. Minho, min gondolkodsz? Valami olyanon amit nem mersz megkérdezni.
-Amikor a szád szinte szét volt csókolva....akkor volt a másik megcsalás?-kérdezte. Végre hogy kinyögted a kérdésed.
-Igen. Akkor volt. -válaszoltam nyugodtan mire még egy kérdést kaptam.
-Ki volt az? -keze ökölbe szorult, míg szemei feketén csillogtak. Féltékeny...aranyos így.
-Hmm, biztos tudni akarod? -apró mosolyt villantottam majd közelebb léptem hozzá.
-Mondd már! -szólt rám idegesen és felém csapott. Elkaptam a kezét majd össze kulcsoltam újjainkat.
-Te voltál az. -válaszoltam mire feje elvörösödött és elindult kifelé.
-Hagyj békén. Ez....nem. Miért? Hogy lehettem ekkora gyökér? -ellökött magától és hátat fordított nekem. Én pedig hátulról átöleltem.
-Ez könnyű. -sóhajtottam bele fülébe és tudom hogy el akart szabadulni mégis tetszett neki a helyzet. Szerelmes mivoltommal pedig szorosan ölelem magamhoz.
-Ne mondd azt hogy könnyű. -vágta hozzám és fejét felém fordította így ajkaink majdnem össze értek.
-Tudom hogy szeretsz. -suttogtam ajkaira mire behunyta szemeit.
-Sajnálom, de nem lehet köztünk semmi. -sóhajtott halkan, szinte nyüszögött. Nem lehet semmi? De lessz! Sok minden lessz! Szerelem, boldogság, csók, hosszú éjszakák, ölelések és egyéb mások!
-Ezt a szerelmet nem hagyom meghalni! -jelentettem ki és ajkaira tapadtam.
-Félek...-mondta halkan a csókunk után.
-Téged soha nem csalnálak meg. Mert téged őszintén szeretlek. -mondtam és egy puszit hintettem telt ajkaira.
-Szeress örökre. -nyögte számra mire el mosolyodtam.
-Örökre szeretni foglak. -válaszoltam majd egy újabb csók ban forrtunk össze. Látod Minho, még a végén te is beismerted hogy megérdemelt meg csalás volt.

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now