Bad touch. -SeungIn

246 27 3
                                    

Seungmin és JeongIn  játszanak egymással a szobában. Seungmin hozzá dob a másikhoz egy párnát. Az egész úgy indult hogy Seungmin el akarta lopni a kisebb egyik pulcsiját. De az nem engedte neki. Így egy kisebb harc alakult ki köztük. Persze ezt viccnek vették. Seungmin picit megcsikizte a másik fiút mire az nevetett. Keze automatikusan csusszant fel Seungmin nyakára, majd kissé arra rá markolt, hogy el tudja lökni az idősebbet magától. Ezt meg is tette. Seungmin lefagyott. Ekkora baj lett volna hogy megcsikizte? Végül a ki készített pulcsit hátra hagyva rohant el szobájába. JeongIn azonnal utána indult, de már csak a be zárt ajtóval nézett farkas szemet. A kisebb dühösen indult vissza  a szobába. Igaza van Seungminnek, hiszen tudja hogy az idősebb fiú apja mindig fojtogatással nevelte a fiát. JeongIn hitetlenkedve nézi a pulcsit. Pedig úgy oda adta volna neki. Aztán persze este megleste volna titokban, hogy a fiú hogyan fest pulcsijában.

Este 10 felé járhatott az idő mikor Seungmin ki bújt szobájából és JeongIn azonnal belé csapódott. A kisebb soha nem ölelte egyik Hyungját sem ilyen erővel. Nem akarta el engedi a magasabbikat. Az pedig nagyot só hajtva hagyta hogy JeongIn a fejét rá hajtsa vállára. Így, Seungmin nem sokáig tudott haragudni a fiúra. Hisz a kicsi, minden édes és aranyos tettével meg melengette Seungmin szívét, így nem tudott másra gondolni, csak arra hogy a pici szíve csak Seungminért dobog úgy ahogy. Gyorsan, szinte majd ki ugrik bordái  közül. Seungmin pedig kuncogva hagyja magát az ölelő karoknak. Testük szorosan egymásnak van préselve. JeongIn pedig nem is sejti, hogy Seungmin érzi milyen gyorsan ver a szíve. De annyira közel voltak egymáshoz, JeongIn olyan szorosan ölelte a másikat, hogy pontosan minden egyes szív dobbanását érezni lehetett.
-Innie, picit gyorsan ver a szíved, nem gondolod? -kuncogott Seungmin, mire az alacsonyabbik fülig pirosodott.

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now