pt2 viszonzatlan érzelmek. -SeungIn

348 22 4
                                    

Az idő rohamosan telt, és Seungmin bár hányszor mondta el hogy JeongIn ne udvaroljon neki a fiatalabb hajthatatlan volt. Ugyan úgy folytatta.

Minden percben az idősebb nyomában volt, bókolt, virágot és csokit hozott neki. Már több mint fél éve rohan Seungmin iránt, akiben régi érzései újra  kezdenek  feltámadni a fiatalabb iránt.

A mai nap sem telt másképp. JeongIn szünetben elindult a másik termébe annak kedvenc innivalójával. Az epres tejért oda és vissza volt a Kim fiú. A fiatal szinte megszokásként lépett oda a padhoz ahol a másik fiú halkan szuszogva aludt. Ketten voltak a terembe. JeongIn pedig ott és akkor, önként adta neki első csókját Seungminnak. Sőt, képet is csinált a fiúról, amit természetesen hattérképének állított be.

Pár nap elteltével Seungmin még mindig nem tudott arról hogy JeongIn első csókja az övé. Ezek mellett, valami miatt elkezdett közeledni JeongIn felé aki ennek borzasztóan örült. De tudta, el kell mondania azt az esetet. Valamikor....amikor alkalom lesz rá. A két fiú egyre közelebb és közelebb került egymáshoz, szinte újra legjobb barátok lettek, ugyanakkor mindketten éreztek valamit a másik iránt. Valamit, ami több mint barátság.

A mai nap JeongIn bele élve magát beszélt Seungminnak aki csak a másik ajkaira tudott koncentrálni. Hogy tud-e arról hogy övé JeongIn első csókja? Nem, még mindig nem tudja. De ekkor Seungmin magához rántja a másikat és egy mély csókba forrasztja össze ajkaikat. Bár, Seungmin abban tudatban van hogy JeongInnak ez az első. Mikor elváltak a másiktól, JeongIn enyhén mosolygott.
-Első csók....-suttogta Seungmin mire JeongIn megrázta fejét.
-Nem első. -mire Seungmin megfagyott. -Figyelj, megmagyarázom. -próbált JeongIn enyhiteni.
-Mit? Mindegy, nem érdekes. -rázta a fejét Seungmin de JeongIn megfogta kezét.
-Hogy mondjam ezt....figyelj én......mikor a suliba aludtál  a padon megcsókoltalak. Az volt az első csókom. -nyögte ki JeongIn nehezen mire a másik fellélegezett.
-Boldog vagyok amiért én  vagyok neked az első és remélhetőleg utolsó is. 

JeongIn mindig is nagyon birtokló fiú volt. Volt régebben egy alakulója. De a Yang fiú féltékeny volt mindenkire. Egyből kiszúrta ki az aki többet akar vagy ki az aki nem. Ezt pedig jelezte is. Sőt ha kellett szemtől-szemben elbeszélgetett azzal az emberrel, akár mindenki előtt. Most, hogy újra alakulója van, ráadásul egy borzasztó helyes és szexy fiúval, aki mindenkinek 10/10-es, és mindenkinek kellene.....féltékenysége újra minden pillanatban előjött. Már mondható volt, birtoklási vágynak. Seungmin nem igazán féltékeny tipus, bár neki is vannak olyan pillanatok, amikor teljesen kiakad. Például, ki fejezetten nem bírja, ha végül az összes figyelmet más fiú, vagy lány kapja. Esetleg ha, más hozzá ér mondjuk a másik derekához. Azt nagyon nem bírja a fiú. JeongIn derekát csak ő fogdoshatja. Senki más nem rendelkezik ilyen joggal.

Már eltelt két hét, és a két fiú szinte már együtt vannak. De még nem mondták ki. Tudják, hogy aki megkérdezi majd végül, az lesz a kapcsolatukban úgy az igazán férfi.  Már ha khm, értitek mire gondolnak a fiúk. 

Ez is egy átlag napnak indult, ám nem úgy végződött.  Utolsó óra előtti szünetben Seungminra rá hajtott egy fiú. JeongIn mint egy időzített bomba várta hogy mikor robbanhat. Látta, Seungmin kedvesen vissza utasítja a fiút aki tovább próbálkozik. JeongIn nem várva megy oda hozzájuk majd Seungmin mellé állva néz a srácra.
-Már bocs,, de te mit is akarsz az ÉN pasimtól?-kérdezett rá JeongIn mire Seungmin halványan el pirult. Muszáj lesz megkérdeznie, hiszen neki már eldölt fejben, itt neki kell irányítani. Hogy miért? Mert mikor egy hosszabb csók csatába keverednek, JeongIn egyből megadja a dominanciát a másiknak. Ezek mellett amíg Seungmin a másik derekát fogja, JeongIn inkább annak haját túrogatja, kezeit pedig nyaka köré helyezi. Arról pedig ne is beszéljünk, hogy automatikusan csapja hátra fejét JeongIn, várva magára Seungmin nyomait.  A kérdéstől a srác jobbnak látta elhúzni.

Mikor haza értek, JeongIn át ment a másikhoz. Szorosan bújt Seungminhoz, az iskolában történő eset még mindig ott volt lelki szemei előtt. Majd végül, megnyugvást találva Seungmin ajkain pihent le a fiú.

Másnap, JeongIn és Seungmin ki mentek a parkba. Ahol Seungmin 4 évvel ez előtt vallott szerelmet.

Mikor megálltak ugyan annál a padmában egymásra néztek. Fogalma nem volt JeongInnak hogy kinek kell megkérdeznie. De a következő amit észre vett, Seungmin újra virággal állt előtte. Mint 3 évvel ezelőtt tette. De a virágot most a másik elvette, majd Seungmin ajkaira hajolt.
-JeongIn, megtisztelnél azzal hogy hivatalosan is a párom lennél? -kérdezte Seungmin az őt ölelő fiútól.
-Igen! Annyira szeretlek Minnie. -suttogta JeongIn majd újra a másik ajkaira hajolt.

 -suttogta JeongIn majd újra a másik ajkaira hajolt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now