Hard or easy? . -Minsung

428 33 4
                                    

Jisung egy ideje teljesen ki van fordulva önmagából. Mindig is egy pozitív, életre való fiú volt. Viszont egy ideje, nem az. A fiú halálosan szerelmes Minhoba. Ám a fiú, közölte vele hogy nem menne nekik együtt. Jisung azóta nem is hasonlít magára. Alig ha mosolyog, nevetése ritkán cseng bárhol is. Maga alatt van, kihagyja az étkezéseket. Ugyan akkor, egyedül többet van, és a stúdióban tölt sok időt. Most egy új comeback-re készülnek a fiúk, ezért több időt kell együtt töltetni. De Jisung, mint J.one is tevékenykedik, ezért is, ha már ma elkezdik felvenni a zenét, akkor ő is neki kezd annak a dalnak amit ki ad. Jisung amióta maga alatt van, depresszívebb zenéket ír. Lehet azért, mert a vissza utasítás után olyan szinten darabokra esett a fiú, hogy onnan csak akkor lehetne össze kaparni, ha személyesen Minho vallana szerelmet neki. Az pedig, eddigi szituációk alapján lehetetlennek bizonyul. Chan szomorúan nézi Jisungot, akin látszik hogy semmi kedve ehez.
-Minho, azt a hangot tartsd ki kicsit. -szólt közbe Jisung unottan, ami az említett szíven ütötte. Titkon azt remélte, hogy ha vissza utasítja a fiút, az tovább fog hajthatatlanul menni utánna. Bár, a vallomás előtt, a legelején nem élvezte hogy a fiú folyton a nyomában van. Utána ha nem volt, már hiány érzete volt.  Ő maga se tudja mit érez a Han fiú után.  Az biztos, nem szimpla barátságot. Hogy miért utasította el? Talán mert félt. Hiszen tudja, Jisungnak nélküle még lélegeznie is nehéz. Ami annyiból igaz, hogy darabokra törte a fiút. A pozitivítása, valahol Minhonál maradt. Minho mohón nézett bele a másik szemeibe. Chan pedig inkább kettesben hagyta őket. A Lee fiú alsó saját beharapva próbált csendben maradni. Pedig annyira megkérdezte volna. Megkérdezte volna azt hogy hát ennyi volt? De nem meri. Ajkai remegnek, ha csak arra gondol, Jisung lehet már más után fut.
-Han-ah, haragszol?-kérdezte végül Minho, ajka itt rágcsálva. Félt a választól. Jisung megrökönyödve nézte őt.
-Dehogy haragszom. És te rám? -kérdezett vissza a fiú.
-Nem....én se rád. -suttogta a másik, a következő pillanatban pedig Jisung be rontva a kisbterembe karolta át Minho nyakát.
-Két másodperc múlva megcsókollak, még van időd menekülni. -suttogott Jisung, de Minho csak ajkait neki nyomta Jisungéinak ezzel egy csókot indítva. Nehéz volt mindkettőjük számára a külön töltött idő. Együtt könnyebb. Chan mosolyogva nézte az ajtóból, ahogy a két fiú lelke egymás testébe menekül. Ahogyan össze forrnak, egy új kezdetet írva.

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now