Neverending story. -ChanMin

345 26 3
                                    

⚠️Ez a rész sok káromkodást és trágár szót tartalmaz!⚠️

Chan és Seungmin egy csapatban vannak. Bár kapcsolatuk nem valami jó. Hiszen Seungmin nem régen megcsókolta a leadert, akinek ez nagyon nem tetszett. Így végül minden idejét JeongInnal töltötte, ez pedig Seungminnak nem tetszett. Seungmin nyakára HyunJin néhány napja nagyon rá jár. A Hwang fiú sokáig bele volt esve JeongInba, de mivel látta a legidősebb kapcsolatát a legkisebbel, nem akart abba bele rondítani. Így végül Seungmint fogta ki magának. A fiúk a kanapén ülnek kint. Seungmin éppen JeongIn mellett ül, aki mellett Chan ül. Szépen össze lettek borogálva. HyunJin pedig jó ötletnek látta ha lecsüccsen Seungmin ölébe. JeongIn és Chan is nagy szemekkel kémlelte ezt. Annyira bele voltak felejtkezve a barátságukba, hogy HyunJint és Seungmint meg a többieket, ki is zárták. Teljesen le maradtak mindenről. Chan lelkében valami maró érzés kelt. Ami fájt neki....féltékeny volt. Féltékeny HyunJinra, amiért ő ott ülhetett. Sokkal inkább, amiért ő ilyen közel volt Seungminhoz. Szemei előtt újra fel lobbant a kép, ahogyan Seungmin megcsókolja őt. Azokkal a telt, édes ajkakkal. Abban a pillanatban, magában ezerszer megbánta amiért magától el lökte a Kim fiút. Pedig most viszont borzasztóan szeretné újra érezni ajkait.
-Hallotta valaki az Itzy új zenéjét? -kérdezte Changbin. Chan semlegesen rázta a fejét, és rajta kívül még páran.
-Born to be, born to be.-kezdte énekelni HyunJin az említésben forgó zenét, és kezdte el a táncát előadni, Seungmin ölében.
-Igen bazdmeg, ugrálj a faszomon. -morgott Seungmin mire Jisung hangos nevetésbe tört ki. HyunJin pedig minden mozdulatát abba hagyta és próbált halkan nevetni a kisebbik  szenvedésén.
-Én is hagy. -kiabált Felix mire HyunJin nemlegesen megrázta a fejét.
-Majd következő alkalommal gyorsabb leszel és te ülsz az ölébe. -nyelveskedett a Hwang fiú. Chan pedig megforgatta a szemeit. "Gyerekesen viselkedsz Hwang" gondolta Chan magába, de inkább semmit sem mondott. Felix le törten ült le a fotelbe inkább, de el is feledte baját mikor Changbin mellé csüccsent.
-HyunJin, le szállnál amúgy? -kérdezte Seungmin.
-Nem. -ezzel megfogta Seungmin kezeit és dereka köré tette hogy nyugodtan neki dülhessen a fiú mellkasának. Seungmin lemondóan sóhajtott, de nem lökte ki öléből a fiút.

Nagyjából egy óra múlva mondta Seungmin hogy felkell inni, persze Chan egyből ment vele. Mikor vizet engedett magának, Chan hirtelen hajolt a másik ajkaira. Az pedig le is fagyott a nem várt mozdulattól. Mikor elváltak, Seungmin alapból is telt ajkai még pirosabbak és duzzadtabbak voltak. A két fiu pirosan ment vissza a kanapéra leülni. Már csak annyi volt Chan problémája, hogy HyunJin ugyanúgy vissza csüccsent Seungmin ölébe.

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now