Jisung pov:
Éppen egy péntek este van. Mint a legtöbb velünk egykorú, természetesen egy bárban ülünk. Még hozzá meleg bárban. Minho eltünt valahova, Chan JeongInra figyel, Changbin valami fiút próbál két rázni, Felix pedig HyunJinnal kezd összemelegedni, Seungmin pedig csak ült mellettem. Csendben voltunk, hallgattuk a zenét. Ám ekkor Seungmin felállt, hogy ő elmegy kicsit körül néz hátha talál valami jó pasit ha már Changbin nem törődik vele. Talán 3 percre mehetett el Seungmin mikor egy idegen srác ült le mellém. Kérdőjel néztem rá, nem akarok senkitől semmit hiszen Minho éppen most engedett a közelébe és kezdett el alakulni köztünk valami. Szerencsére már belém szeretett, de egyikünk se kérdezte még még. A fiú ekkor hírtelen hajolt ajkaimra. Lefagytam.
-Ez komoly? -hallottam még Minho hangját, de én ellöktem magamtól a fiút akinek le esett így el is viharozott. Körül néztem, és eszembe jutott Minho hova mehetett. Azonnal utána rohantam, és amint bekopogtam ajtaján, nem akart be engedni.
-Kérlek Minho, megmagyarázom.-könyörögtem a fiúnak aki kicsit könnyes szemekkel megrázta a fejét.
-Nem kell. -válaszolt is mire nem tudtam mást tenni, csak kimondani azt a szót amit sosem mondtam neki.
-Szeretlek! -jelentettem ki mire rám kapta a tekintetét. Sóhajtott egyet majd be engedett. Amint becsukta az ajtót karjaiba estem.
-Mondd. -vissza se ölelte, arca rezzenéstelen volt.
-Én....nem akartam! A fiú leült mellén, és magára húzott, aztán megcsókolt, lefagytam, és megijedtem. Nem akartam, el löktem magamtól egyből. -mondtam karjaiba bújva. Kérlek Minho higyj nekem.
-Nem tudom Jisung. Úgy tünt hogy élvezed. -motyogott halkan mire el toltam magamtól és ajkakra hajoltam. Hagytam hogy irányítsa a csókot.
-Na ezt élveztem. -suttogtam piros arccal, de Minho sóhajtott.
-Nem nagyon hiszek neked. -mondta én pedig hirtelen ötlettől vezérelve hajoltam nyakára és szívtam megy egy pontot. Minho meglepődve nyögöt egy picit mire arcom pirosabb színt vett fel. Szemeibe néztem amik csillogtak a vágytól.
-Még mindig nem? -kérdeztem.
-Nem annyira. Talán,ha már a tested így hozzám tartozna, de nem tudom. -jött a válasz, de szemei ugyan úgy vággyal voltak teli.
-Csináld Hyung. -bólintottam, mire szorosan préselt a dalnak és erővel szívni kezdte a nyakam.18+!!!
-Minhoh.-nyögtem nevét mikor már második útját csúsztatta belém.
-Annak a fiúnak is így nyögnél, hm? -kérdezte miközben ujjait gyorsan mozgatta.
-Nhem. Csakh nekedh. -mondtam nyögések közepette, és ekkor harmadik nyúlványát is testembe engedte. Nyögéseim gyarapodtak. Pár perc után kihúzta ujjait és szinte azonnal belém hatolt.
-Olyan szűk vagy Jisungie. Enyém vagy már. -kuncogott Minho én pedig lihegtem. Szemeimből kifolyt pár könny, de mikor megszoktam mozogni kezdett. Először lassan, majd irgalmatlan tempóban. Már majdnem el élveztem mikor abba hagyta és várt.
-Ne csináld ezt velem. -könyörögtem neki de ő csak ördögi én vigyorgott. Ezt még eljátszotta kétszer. Nem hagyott el élvezni. Bűntetett azért a csókért. Újra belém hatolt és mozgott de érzékeny testem csak remegett míg én nyögdöstem alatta.
-Olyan aranyos vagy babám. Most a mennybe repítelek. -mosolygott rám, és folytatta mozgását. Hangosat nyögtem mikor végre elértem orgazmusom. Meglepetten nyögtem mikor Minho egy morgás kíséretében fenekembe élvezett.
-Látod? Enyém vagy. -mosolygott Minho én pedig fáradtan csókoltam meg ajkait. Végre hitt nekem, ezek mellett már együtt is vagyunk.Sziasztok! A 18+ rész nagyon gyászos lett mivel ez az első ilyesmi irományom. Ezért kérlek ne haragudjatok.
YOU ARE READING
SKZ oneshot's
FanfictionSKZ oneshot, avagy a könyv ami azért jött létre hogy pár részes szösszeneteimet amik egy könyvre nem elegek, kiposztoljam.❤️🩹 KÉRÉSEK:NYITVA Tartalmazhat: -káromkodás -!Yaoi! -!16+/18+! 🥇Seungsung 🥇MinIn