Han Jisung
Hwang HyunJin.
♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛Jisungnak nagyon fájt. Feküdt az ágyban, szinte semmit nem aludt az éjszaka. Elvonási tünetei voltak. Semmire nem vágyott annál jobban hogy magába szúrja a drogot. Hiányzott neki a legjobb barátja, annyira össze melegedtek. Már majdnem össze jöttek, de mikor kiderült hogy Jisung drogozij HyunJin eltávolodott tőle. Vagyis éppenséggel először le akarta szoktatni, persze Jisung ki volt akadva hogy felesleges leszoknia róla. Aztán pedig HyunJinnak elege lett. Érthető indok amit az idősebb hozott fel. Egy idő után, két hónap folytonos drog fogyasztás után Jisung fel kereste HyunJint. Aki először ugyan vonakodott, még is bele ment. Ennek oka miatt állt most Jisung szoba ajtajában. Hiszen ő megmondta, eléggé az elején jött rá HyunJin, és akkor nem fájt volna ennyire. HyunJin szemeiből lassan folynak a könnyek, nem ad Jisungnak drogot. Hiszen ezért kereste fel Jisung. A fiatalabbik ha egyedül kezdene neki a leszokásnak, nem menne hisz nem lenne ki ne engedje neki. És HyunJinban bízik a legjobban.
-Hyun....-nyögte Jisung fájdalmasan mire a megszólított oda ment.
-Tudod hogy nem adok. -jelentette ki de Jisung megrázta a fejét és maga mellé, az ágyba húzta a magasabbikat fejét annak mellkasára téve.
-Akarom....-sírt a kisebb remegve.
-Semmi baj, lefogsz szokni róla és nem fog fájni. Mond el a mellék hatásait, és látni fogod hogy sokkal jobban fáj mikor fogyasztod. -mondta Hyun apró puszit nyomva a másik ajkaira.
-A drog mellékhatásai.....idegesség.- kezdte és csókot nyomott a másik ajkára.
-Álmatlanság. -újabb ok és újabb csók.
-Hányinger. -apró csók HyunJin ajkaira.
-Szorongás. -ismét újabb csók.
-Izzadás. -folytatja Jisung minden egyes ok után puszit nyomva a Hwang fiú ajkaira.
-Látás zavar. -újabb ok és tett.
-Szédülés, zsibbadás, fejfájás. -mondott három okot és ez után egy hosszabb, mélyebb csókban részesítette HyunJint ki csak vissza csókolt.
-Tudod melyik az a drog, amiről sose fogok tudni leszokni? -kérdezte Jisung immár nyugodtan.
-Na melyik? -kérdezte HyunJin.
-Rólad. -mondta Han és szorosan bújt a másikhoz. Talán, fáj leszokni a drogról, de nem lehetetlen.
YOU ARE READING
SKZ oneshot's
FanfictionSKZ oneshot, avagy a könyv ami azért jött létre hogy pár részes szösszeneteimet amik egy könyvre nem elegek, kiposztoljam.❤️🩹 KÉRÉSEK:NYITVA Tartalmazhat: -káromkodás -!Yaoi! -!16+/18+! 🥇Seungsung 🥇MinIn