Amikor az ember beteg, van hogy ki fordul önmagából. Másképp viselkedik, bizonyos nézeteket másképp lát. Ez pontosan így van Han Jisunggal. Jisung nem igazán bírja a Hyung line közül Lee Knowt. Állítása szerint a fiú beképzelt, és dramatikus. Mindent átkölt, és mindig mindent úgy intéz hogy csak neki legyen jó. Ezek mellett az is rá játszik a dologra hogy Minho már a debütálásuk elején szerelmet vallott a fiatalabbnak. Persze az szinte azonnal elutasította hiszen ismerte már annyira hogy ne merjen bele menni. Minho igen sokszor alá támasztotta hogy szerelme még mindig erős és hogy komolyan is gondolja azt. Jisung pedig rájött, mióta betegen fekszik az ágyban hogy igazán tetszik neki. Ahogy az is tetszene neki ha Minho csak vele lenne olyan, amilyen.
Jisung jelenleg megvan fázva ezek mellett lázas is. Alig van hangja, az a kicsi is rekedtes, homloka pedig már-nár tűzforró. A fiú halkan nyüszörögve fekszik az ágyában és azon gondolkozik, vajon mitől érezné magát biztonságban. Mitől tudna elaludni? Ám a felismerés, pár perc múlva erősen csapódott lelki szemei elé. Minho a kamerák előtt volt, hogy megölelte és Jisungban olyankor tombolt a biztonság érzet. Vajon behívja Minhot? De fel kelni se bír. Minho bejönne? Áh, szerelmes belém, csak tán élne a lehetőséggel. Jisung újra nyöszörgő hangot adott ki, ezzel ki engedve szenvedését. Pár perc, és nyílt az ajtó, ahol egy Chan bukkant fel vízzel a kezében.
-Életmentő vagy. -dörmögte Jisung mire Chan mosolygott egyet.
-Gyógyulj meg hamar. -mondta Chan és már indult is kifelé, de Jisung utánna szólt.
-Behívnád Minhot? Kérlek. -mondta Chan hangja pedig már az ajtó mögül hangzott ahogy útba igazítja Minhot.
-Jisung? Baj van? -bukkant fel Minho aggódva mire Jisungot elöntötte a boldogság.
-Na ide figyelj Lee Minho. Nem érdekel hogy dolgod van, se semmi, most azonnal ide jössz, megölelgetsz és velem alszol. Na gyere. -hadarta el Jisung egy szuszra mire Minho kissé elpirosodott de azonnal tette amit Jisung mondott neki. Befeküdt Jisung mellé, a fiatalabb pedig Minho mellkasára tette a fejét.
-Ahw Minho hyung, annyira szeretlek. -dünnyögte Jisung és szorosan ölelte Minhot aki lefagyott egy pillanatra.
-Komolyan Jisung?-kérdezett vissza boldogan az idősebb.
-Igen. Majd kapsz csókot, de nem akkor mikor beteg vagyok. Aludj. -adta ki igaz utasítást Jis, pár percre rá pedig mindketten békésen aludtak egymást ölelve.
YOU ARE READING
SKZ oneshot's
FanfictionSKZ oneshot, avagy a könyv ami azért jött létre hogy pár részes szösszeneteimet amik egy könyvre nem elegek, kiposztoljam.❤️🩹 KÉRÉSEK:NYITVA Tartalmazhat: -káromkodás -!Yaoi! -!16+/18+! 🥇Seungsung 🥇MinIn