Yang JeongIn jelenleg 12 éves fiú. Bent gépezik miközben bátyja és annak legjobb barátja az ágyán ülnek. Gyakran járt át Chan, aki 15 éves volt. Egy évvel idősebb mint Minho, JeongIn bátyja. Ugyan Innie még kis fiú volt. A szerelem helyett inkább a gép előtt ült miközben pár osztálytársával játszottak valamit. De szégyen, vagy nem szégyen Chan bele szeretett a nála fiatalabba. Amiről már Minho is tudott, ezek mellett reménykedett hogy majd öccse is viszont fogja szeretni Chant. Bár JeongIn nem törődik még az ilyenekkel, látszik rajta hogy mennyire szereti az idősebbet. Mikor Chan átjön ölelést kap, mikor távozik akkor is. És van, hogy a fiatalabb addig hisztizik amíg Minho helyett Chan vele alszik. Nem ritka eset mikor oda kint filmeznek, és a kicsi talán a film közepén elálmosodik majd Chan ölébe ülve dül neki az idősebbnek és szunyókál el. JeongIn lehet nem tudja, de Channak ezek az apró dolgok sokat jelentenek.
A csendet Minho törte meg.
-Chan, most hol alszol? -kérdezte felállva és az ajtó felé indulva Minho.
-Szerintem nálad. -mondta Chan és felkelt az ágyból de JeongIn azonnal lekapta a fejhalgatóját és Chan után sprintelt.
-Neeee, Channie Hyung velem aludj. -mondta a kisebb és átölelte Chan derekát aki nevetett rajta.
-Imádom Öcsi, hogy elveszed a legjobb barátom. -forgatta meg a szemeit Minho de egyébként örült annak hogy az öccse így ragaszkodik Chanhoz.
-Sajnálom báttyus, de Channiet már kisajátítottam magamnak. -vigyorgott JeongIn pedig nem is tudta azt hogy mit is jelent a mondat. Ő még családbarátan értelmezte. Minho és Chan is nevezni kezdett amit JeongIn értetlenül nézett és kérdőn pislogott a két idősebbre. Mikor abba maradt a nevetés JeongIn boldogan szaladt vissza a szobájába játszani még.A két idősebb leült a kanapéra és valami filmet kezdtek el nézni.
-Szerinted Han Jisung meleg?-kérdezte Minho mire Chan fel nevetett.
-Meleg? A srác egy kályha. -válaszolt miután kiröhögte magát, Minho pedig el ismerően bólintott. Nem telt sok időbe mikor a kisebb fàradtan totyogott le.
-És mit gondolsz Hwang HyunJinról? -kérdezte Minho.
-Amúgy helyes gyerek. Hány éves? 15? Tökéletes lenne számomra. -nevetett Chan a pletyka partyjukon.
-Le ne cserélj Hyung. -dünnyögte fáradtan Innie és Chan ölébe dült. Chan pedig újra másképp értelmezte a mondatot. És úgy hangzott, mintha a kicsi igen féltékeny lett volna, pedig szerintem még van jelentését se tudja.
-Rendben kicsi, nem cseréllek le. -vigyorgott Chan szorosan magához ölette a kisebbet. Mintha meg akarná védeni. JeongIn pedig biztonságban érezte magát a másik karjai között. 5 perc sem telhetett el, de JeongIn már szunyókált Chan vállán.
Milyen szép is a fiatal szerelem.
YOU ARE READING
SKZ oneshot's
FanfictionSKZ oneshot, avagy a könyv ami azért jött létre hogy pár részes szösszeneteimet amik egy könyvre nem elegek, kiposztoljam.❤️🩹 KÉRÉSEK:NYITVA Tartalmazhat: -káromkodás -!Yaoi! -!16+/18+! 🥇Seungsung 🥇MinIn