Hey Changbin. -Changsung

439 23 1
                                    

Changbin+Jisung

A fiatalabb mindig is többet érzett Changbin iránt, mint barátság viszont az idősebb érzései teljesen titkok voltak. Jisungé nem annyira. Bár a többiek tudták, Changbin nem. Ígyis jobb volt, mint Changbin. A Seo fiú annyira elhanyagolta a másikat, szinte tudomást se vett róla. Érthetően, hiszen zenéken dolgozott, de mikor Jisung dolgozott zenéken akkor a másik elvárta hogy törődjön vele. Vissza felé már nem működött. Sőt, Changbin egyenesen kiakadt ha Jisung zavarta őt. Ám úgy hiszem, ezt a fiatalabb ma unta meg. Persze, az idősebb is jobban kedvelte a másikat, de a barátságukat nem akarta feláldozni rá. De annyira elhanyagolta a barátságukat hogy végül a kisebb unta meg és rontott rá Changbinra.
-Menj ki.-morogta Changbin de Jisung nem ment ki, csak becsukta az ajtót és leült.
-A nevem Han Jisung. Tudod, az állítólagos legjobb barátod. -mondta az majd elővette a cigijét.
-Aha. Ki mennél? -dünnyögte a másik. És undorodott a cigitől.
-Tudom hogy nem szereted mikor cigizem. Pedig te is cigizel.-rántott vállat Jisung majd meg gyújtotta a cigit és mélyet szívott belőle.
-Jaj menj már ki basszus. Idegesítessz, és ne ide bűzölögj. -mondta Changbin idegesen, bár kissé megbánta a szavait. De Jisung csak vállat rántott. És kifújta a következő adag füstöt egyenesen Changbin irányába ki csak idegesen sóhajtott. Idegesítette kicsit a fiatalabb, még is örült.
-Hey Changbin. -szólt neki Jisung mire a szólított oda nézett.
-Mi van?-kérdezett rá.
-Tudod hogy szeretek veled lenni? -kérdezte a fiatalabb, mire a másik szíve gyorsabban kezdett verni.
-Igen tudom, én is szeretek veled lenni. -válaszolt az mire Jisung elmosolyodott.
-Azt hiszem megakarlak csókolni. -nyögte ki a szavakat mire Changbin lefagyott. Szíve pedig ennél is gyorsabban vert.
-Várj, komolyan? -kérdezett vissza hiszen képtelen volt felfogni azokat a szavakat amiket kimondott Jisung. Létezne hogy az érzései viszonzottak?
-Igen, de nem akarlak megijeszteni.-mondta Jisung mire Changbin gyorsan reagált.
-Nem! Ez oké. -mondta ki majd gyorsan rá hajolt a másik ajkaira ezzel megpecsétele a szerelmüket. De Changbin nem számolt azzal, hogy Jisung egy adag füstöt fúj át az ő szájába. Óvatosan váltak el egymástól, hogy kiengedjék a füstöt. Majd ujabb csók ban forrtak össze. Ez jelentette azt, hogy a két fiú már össze tartozik, szavak nélkül is tudják. Mégis, pár napra rá Changbin megkérdezte. Amire boldog igen volt a válasz. 

Teltek az idők. Talán két hónap telhetett el mikor Changbin telefonja rezgett. A fiú  éppen a stúdióban ült, így gépen nyitotta meg az értesítést.
"J.one új videót töltött fel. "
A fiú azonnal rá kattintott szerelme új videóklipjére amiről nem is tudott. Bár a két hónap alatt borzasztó sok veszekedés volt a két fiú között. Míg Changbin fel akarta vállalni kapcsolatukat, addig a kisebb erősen vívódott rajta. Ebből adódóan Changbin megkérdezte a másiktól hogy vele van-e baj. Persze Jisung elmondta hogy erről szó sincs, szimplán nem tartja jó ötletnek. Ugyan ez a Seo fiút kissé megnyugtatta, még mindig nehezére esett elfogadni a tényt, miszerint párja nem akarja hogy nyílt kapcsolatuk legyen. Sóhajtott egyet majd figyelme vissza terelődött a zenére.  A cím pedig elbizonytalanította őt.
"I'm meeting my love at the studio."
(Találkoztam a szerelmemmel a stúdióban)
Changbin azon gondolkodott hogy róla van-e szó. Aztán minden mindegy alapon elindította a zenét. Jisung csodás hangja csendült fel a hangszórójából.  De mikor meghallotta saját nevét a dalban szíve majd kiugrott. Felvállalta. Jisung megtette. A rész pedig olyannyira aranyos volt, hogy Bin majdnem elolvadt.
"I say: Hey Changbin.
(Mondtam: hey Changbin.)
(What's up?)
(Mivan?)
I think I really wanna kiss you.
(Azt hiszem megakarlak csókolni)
(Oh wait, really?)
(Oh várj, tényleg?)
Yeah, but I don't want scare you.
(igen, de nem akarlak megijeszteni)
(Oh no, it's cool)
(Oh nem, ez okés)
I'm meeting my love at the studio.
(Találkoztam a szerelmemmel a stúdióban)
(I'm meeting Changbin at the studio.)
(Találkoztam Changbinnal a stúdióban)
Changbin piros arccal röhög. Most az egész média tudja hogy Jisung kezdeményezte a kapcsolatukat. Bár, nem bánja. Legalább elkezdődött.

SKZ oneshot'sحيث تعيش القصص. اكتشف الآن