(pt1) ik. - HyunHo

430 28 0
                                    

-Uram, önnek dühkezelési zavara van.

Minho fülében ezek a szavak hangoztak. Sokkal rosszabb volt béke gondolnia abba, hogy vajon a csapattársai mennyire félhetnek tőle. Eddig sosem vette észre hogy mennyire is megtudja ijeszteni a többieket. Aggódik, vajon így bárki is fogja tudni szeretni? Lessz barátja? Hiszen azt hiszi, hogy így majd senkinek sem kell. Pedig ez nem igaz. Van valaki, aki imádja a fiú dühkitöréseit, és nem is fél attól. Ez a fiú pedig Hwang HyunJin.

-Uram isten Kim Seungmin de idegesits fel! -szólt Minho idegesen az említettre mire az megforgatta a szemeit.
-Miért mi lessz? -makacskodott a fiatalabbik mire Minho keze ökölbe szorult.
-Szeretnél össze vert lenni? -akadt ki Minho egy perc alatt mire a többiek hátra hátráltak. Chan sehol, a többiek félnek, és két makacs áll egymással szemben. Ebből csak baj lehet.
-Meg se mersz ütni! - mondta Seungmin vigyorogva mire Minho még jobban fortyogott. Dühös szemekkel indult csapattársa felé és már ütött is volna ha HyunJin nem áll be Seungmin elé.
-Állj arrébb. -mondta Minho és lökte volna el HyunJint, ám le dermedt mikor észre vette mit is akart csinálni. HyunJin magához ölelte az idősebbet, aki fejét a magasabbik mellkasába temette.
-Semmi baj Minho, nyugodj meg. Minden rendben van. -HyunJin lányban kezdte el simogatni a másik fiú haját és mindketten a földre rogytak. Minho sírva ölelte a másikat, aki biztonságot adott neki.

Aznap mikor haza értek Minho nem akart elmozdulni HyunJin mellől. Ám mikor szimplán arrébb állt, hogy inni menjen mikor vissza tért a legfiatalabb szorosan ölelgette Hyunt. Minho fejében elszakadt valami, és szinte dühösen lökte el a fiatalt.
-Hyung? -JeongIn meglepődött, és megijedt. Minho szemei feketét voltak ijesztőek. Sötéten csillogott a szempár. Gyors levegő vételei lassabbak lettek mikor HyunJin feje az ő nyakába temetkezett.
-Hyung, ölelj meg. -dünnyögött HyunJin de Minho tekintete ugyan olyan mérgesen kémlelték a legfiatalabbat. Felszusszant, majd megfordult és magához ölelte HyunJint, a maknae pedig villám tempóban rohant el a helyszínről.

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now