Love is love-Minsung

446 34 0
                                    

Jisung egészen 13 éves kora óta tudja hogy ő bizony meleg. Nem viaskodott sokáig magával, talán egy évre rá teljesen elfogadta magát, és büszke volt "másságára". Az általános iskolás ellenségét igazán imponálónak tartotta, viszont a fiú teljesen heterónak vallotta magát. De a fiatal boldog volt, mikor megtudta hogy szerelmét is ugyan abba a suliba vették fel. Továbbra is láthatja magát. Egy idő után Minho nagyon magába szállt. Hogy miért? Mert érzései lettek a nála fiatalabbik után. Helyesnek tartotta a fiatalabbat. Nagyon bejött neki a Han fiú. Ő pedig ezt nem tudta elfogadni. Hűen állította hogy neki lány kell és csak enyhe fellángolás van benne. De ez nem így volt. Mikor egy évre rá se múlt el felkereste Jisungot. Elkezdtek beszélgetni és csak mégjobban bele habarodott a fiatalabba. Gyűlölte magát amiért fiút szeretett. Jó pár idő után össze jött Jisunggal. De sokszor borult ki Jisungnak, hogy neki lányt kéne szeretnie. A másik fiú pedig mindig sírni tudott volna, és azt mondani hogy akkor keressen egy lányt magának. De mindig meg vígasztalta Minhot, ugyan már bőségesen fogyott türelme. Jisung magában fortyog az esetek többségében. Látta már mikor Minho megbámult egy lányt. Így eszébe jutott hogy akkor ő miért ne nézhetne meg fiút? Teljesen joga van hozzá.

Így kerültünk a jelenbe. Minho és Jisung egymás mellett sétálnak az utcán.

Jisung pov:

Vajon miért nem tudja elfogadni hogy fiút szeret? Nem tudok lány lenni azért mert ő azt szeretné. Meg amúgy is, ő más lányokat bámulgat akkor én is nézhetek meg más fiúkat, nem? De! Gondolkodási menetem az zavarta meg hogy valami brutál izmos fiú jött el előttünk. Minho engem figyelt, gondolom mondhatott valamit amit nem hallottam mert nem figyeltem. Azon gondolkodtam hogy vajon ez a fiú hány kilót emelhet ki? És Minho? Na tessék, megint Minho. Az izmos fiú után fordultam és láttam hogy ő is vissza nézett rám, de szinte azonnal el is fordult. Jó izmos a háta is, pólón keresztül látom.....de mindegy. Nem tetszik. Biztos vagyok benne hogy Minho így is jobb az ágyban! Ez tuti! Lehet erős a fiú, de akkor is sokkal jobban élvezném Minho hátát karmolgatni. Ám Minho vissza fordította a fejem mire kérdőn néztem rá.

Minho pov:

-Egyébként, elmegyünk fagyizni? -kérdeztem Jisungtól de ő csak maga elé bámult és nem figyelt rám. Hirtelen pedig hátra fordult. Egy fiút nézett, aki valljuk be, jóval erősebb volt mint én. Csupa izom....jézus, ez ketté csapna egy ütésből. A fiú is hátra pillantott Jisungra mosolyogva majd vissza fordult, de Jisung továbbra is bámulta. Most komolyan meg bámulta azt az izomfejet?! De miért? Én sokkal jobb vagyok neki! Meg amúgy is, Jisung az enyém! Senki másé, csak az enyém! Várj.....én féltékeny vagyok? Sosem voltam még....akkor se ha a régi barátnőimet megfogdosták.....basszus. A belső forrt a dühtől. Magam felé fordítottam Jisung fejét mire kérdőn nézett rám. Én pedig csak meg fogtam kezét és haza ráncigáltam. Dühösen kiabáltam rá.
-KOMOLYAN MEGBÁMULSZ MÁS FIÚKAT? -ő kicsit összes húzta magát és megrázta a fejét.
-Minho, semmi olyanon nem gondolkoztam esküszöm! -mondta  kissé könnyezve mire magamhoz öleltem és fülébe suttogtam.
-Akkor min gondolkodtál miközben bámultad? Hmm? Mondd el mommy. -kirázta a hideg mire felkuncogtam. Nem hittem volna ennyire jól esik le mommyzni ezt a fiút. Jisung, remélem nem ölsz meg érte. De Jisung csak nyakamba tette kezeit és hozzám bújt.
-Lehet tényleg olyanon gondolkoztam....de nem vele! -mondata első részére megfeszültek izmaim, de kissé megnyugodtam.
-Akkor kivel? -kérdeztem mire ő csak sóhajtva bújt hozzám.
-Lehetséges hogy veled....-mondta én pedig elkuncogtam magam.

Ez lehetett talán 5 éve. Azóta is együtt vagyok Jisunggal. Nem bámulok meg senkit se soha. Jisung se. Ezek mellett, teljesen elfogadom magam. És szeretem is önmagam, ahogy Jisungot is!

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now