HyunJin halálosan bele volt esve Kim Seungminba. Erről pedig a fiú tudott, és lassan két éve utasítja el HyunJin összes közeledési formáját. HyunJin pedig már nem próbálkozik. Néha, egyszer megpróbálja de könnyes szemekkel fúj vissza vonulót mikor rájön, nem kap engedélyt. Seungmin pedig ekkor döbbent rá, hogy mennyire hiányzik neki az idősebb. Hogy mennyire szerelmes az idősebbe.
Hwang.Hyunjin@Hwang.Hyunjin: ha két év után semmi, akkor ezután se lessz semmi. Ideje fel adnom.....
*3087 kedvelés*Kommentek:
*2654 komment*@Lee.Felix: sajnálom tesó.
*Hwang.HyunJin kedveli ezt a hozzá szólást*
@Ryu.Jin: gyönyörű vagy, én megtudnék neked adni mindent.
*Hwang.HyunJin kedveli ezt a hozzá szólást*
↓
@Kim.Seungmin: enyém.*Hwang.HyunJin üzenetet küldött neked*
HyunJin:
Miért írtad a képem
alá hogy a tiéd vagyok?!Seungmin:
Mert így van.HyunJin:
Eddig rám se hederítettél!Seungmin:
Tetszem vagy sem?HyunJin:
Te is tudod a választ.Seungmin:
Akkor téma lezárva!
A fiúm vagy és kész. És
gyere át. Most!HyunJin:
😯.....megyek.💕Seungmin:
...........
............
..............
...........
.......❤HyunJin villám tempóban halad Seungmin háza felé. Szíve ezerrel ver, és izgul hogy mi lessz, hiszen most az egyszer a fiatalabb közeledett hozzá. Amint oda ért, bekopogott. Seungmin anyukája nyitott ajtót.
-Jó napot Mrs.Kim. -köszönt HyunJin mire a nő elmosolyodott. Intett hogy Seungmin a szobájában van, a vendég pedig meg is indult a még nem látott szoba felé. Oda is bekopogott, Seungmin pedig be engedte. Ám a vendégnek nem Seungmin volt az első, hanem az hogy végig nézegesse a szobát. Mikor az érmeket nézegette, Seungmin dünnyögve ölelte át derekát.
-Ide hívlak, és nem is velem foglalkozol. -mondta Seungmin mire HyunJin elmosolyodott és megfordult az ölelésben. Karjait Seungmin nyaka körül fonta össze és bújt a másik nyakába. HyunJin boldog volt hogy most a fiú engedett valamennyit neki. Seungmin apró mosoly után hajolt HyunJin ajkaira aki először lefagyott, majd hevesen viszonozta a csókot. Mikor Seungmin áttért az idősebb nyakára az halkan nyüszögött. Eddig mindig ő akarta megkörnyékezni a másik nyakát, bár ő így sem bánja.
-Seungminh...-HyunJin nehezen ejtette ki a fiatalabb nevét hiszen nyaka erős szívásokkat kapott. Mikor Seungmin újra szembe nézett HyunJinnal, az idősebbnek volt ideje csodálni szerelmét. Ajkai most pirosabbak, és dúzzattabbak. Az idősebb enyhe mosolyt villantott majd át ölelte a fiatalt. Aznap Seungmin kitett egy posztot. Ami tudatta, hogy HyunJin az övé.
@Kim.Seungmin@Kim.Seungmin: mine <33.
*5967 kedvelés*Kommentek:
*4904 hozzá szolás*@Hwang.HyunJin: your <333.
YOU ARE READING
SKZ oneshot's
FanfictionSKZ oneshot, avagy a könyv ami azért jött létre hogy pár részes szösszeneteimet amik egy könyvre nem elegek, kiposztoljam.❤️🩹 KÉRÉSEK:NYITVA Tartalmazhat: -káromkodás -!Yaoi! -!16+/18+! 🥇Seungsung 🥇MinIn