Jisung pov:
Én csak egy normális és teljesen átlagos 16 éves fiú vagyok! Vagyis, nem teljesen. Igazából egy idol vagyok, egy csapatban a Stray Kidsben. Nos, igen fiatal vagyok, mondhatom magam olyan korszakban mikor flegmázok. De szerencsére nem emozok. Egész jó csapat, bár néha HyunJinnal szinte szét szedjük egymást. De szerintem ez rendben van. A többiekkel nem veszekszek, Mimhoval egészen jó kapcsolatom van, így tudom hogy bele van esve a legfiatalabb tagunkba. Aranyos, de nem eléggé. Most is egy szállás helyre tartunk, és izgulok hogy ki lessz a szobatársam. Remélhetőleg Chan, akkor tudok aludni is hiszen a többiek hangosak. Na mindegy, addig is alszom egyet a kocsiban.
Mikor megérkeztünk kihúztuk a kártyákat és basszus. Pont HyunJint kaptam! Nem hiszem el, rajta kívül vannak még 6an, pont ő? Annyira agh, idegesítő. Remélem csendes és tudok mellette aludni. Ha meg nem, maximum elásom. Nagy gondot nem okoz majd az sem.
Már este van. HyunJint egészen csendes, és nevetni tudnék mikor arcán könnyek folynak le. Jó azért nem, de na! Nagyot sóhajtottam majd mellé feküdtem ő pedig szorosan rám csinpaszkodott. Nos, be kell hogy valjam egészen aranyos volt. Illata pedig.....nem is tudom, egyszerűen csak imádtam az illatát. Mikor megnyugodott felkelőt és az ablakhoz sétált. Az óra hajnali kettőt ütött. Az ég tiszta volt, telis tele sok apró csillagokkal. Mellé álltam mire rám nézett. Ajkain apró mosoly villogott, amit nem értettem de egészen aranyos volt.
-Túl közel vagyunk a csillagokhoz. -suttogta és csillogó szemekkel nézte az eget. Tekintete boldogságot tükrözött. Én pedig nem gondolkodtam csaj ajkaira hajoltam.Másnap reggel HyunJinhoz bújva ébredtem. Fejem szorosabban fúrtam mellkasába mire felkuncogott. Én pedig csak morogva keltem fel.
-Ne, nem azért nevettem. -rántott vissza kétségbe esetten magához mire dünnyögve helyeztem magam kényelemben.
-Túl közel vagy hozzám. -nyögtem mikor kezei pólóm alatt barangáltak.
-És leszek közelebb is. -mosolygott majd csókot hintett ajkaimra. Basszus azok a csillagok......
YOU ARE READING
SKZ oneshot's
FanfictionSKZ oneshot, avagy a könyv ami azért jött létre hogy pár részes szösszeneteimet amik egy könyvre nem elegek, kiposztoljam.❤️🩹 KÉRÉSEK:NYITVA Tartalmazhat: -káromkodás -!Yaoi! -!16+/18+! 🥇Seungsung 🥇MinIn