🔴 Boş Sayfa [Vol 1]

1K 67 222
                                    

İstekler için Vol 2 bölümünü bekleyin.

En başta bir yazar olarak amacımı açıklamam gerekirse Wattpad'de o kadar çok kitap var ki...

Ve ne yazık ki birçoğu hak ettikleri ilgiyi göremiyor veya onu arayan okuyucu kitlesiyle buluşamıyor.

İşte ben hem Wattpad'de zevkine uygun kaliteli kitap arayanlar hem de tanınmak isteyen yazarlarımıza destek olmak için buradayım.

✔ Şartlar

Kitabınızı künye olarak tek bir yorum içinde bırakırsanız çok sevinirim.

Özelden ya da mesaj panomdan istekleri almıyorum.

Künye

Kitap adı:

Yazar adı:

Konusu:

❕ Kitabınız eğer benden önce bir eleştirmen/eleştirmenler tarafından değerlendirildiyse buraya yazın. Değerlendirilmediyse bile belirtin.

❕ Buraya tanıdığınız bir eleştirmeni etiketleyin. İlla ondan değerlendirme almak zorunda değilsiniz.

Bu şartlar zorunludur. Yapılmadığı taktirde istek kabul edilmeyecektir.


❗ Bu arada yıkıcı eleştiriye de hazır olmalısınız. Çünkü burada sizin eksikliklerinizi de söylemekle yükümlüyüm. (Merak etmeyin çizgileri ve sınırları içinde.)

Eğer şartları yerine getirdiyseniz bir sayfa size ayrıldı bile...

Kategorisini lütfen belirli emojinin yerine yazın. Bir kitap birkaç kategoriye dahil olabiliyor, eğer kararsızsanız belirtmeniz yeterli. Ben şartları değerlendirip hangi kategoriye girdiğini seçerim.

💥Aksiyon

🌌Bilim Kurgu

✨Fantastik

📖Genel Kurgu

✴️Genç Kurgu

💅🏻Genç Kız Edebiyatı

🔪Gerilim

🗝️Gizem

🧨Hayran Kurgu

🤍Klasikler

😱Korku

🌍Kurgu Olmayan

🐾Kurt Adam

🕰️Kısa Hikaye

🌪️Macera

🎭Mizah

👻Paranormal

❤️Romantizm

💫Spiritüel

⚔️Tarihi Kurgu

🦇Vampir

✍🏻Şiir












Boş Sayfa | Vol 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin