Yazar: @TubaxGndz
Tür: Genel Kurgu 📖
Kitap Yorumu
Anlatım, dilbilgisi ve içerik olarak üç kısımda inceleyeceğim. İçerik kısmı spoiler içerir.
* Paragrafların ve diyalogların düzeni şahane. Özellikle paragrafların kısa ve orta uzunlukta olması ve konunun tam da değiştiği yerlerde bölünmesi harika olmuş.
Sadece diyalog kısmında bir pürüz gördüm. Bazı diyalog sonlarında "dedi, demiş" vb. kullanmışsın. Her diyaloğun sonunda olmadığından o kadar göze batmıyor ama şık da durmuyor.
Tavsiyem, diğer diyaloglarda yaptığın gibi o kelimeyi kullanmadan olayı bağlaman.
* Dilbilgisi konusundaysa tek tük yazım yanlışları var. Aslında belirli aralıklarla tekrar eden bir kelimenin yanlışlığı: "Şu anda " kelimesi...
Onu düzeltsen iyi olur.
Noktalama konusundaysa hiçbir yanlış görmedim.
Buradan sonrası spoiler içerir.
* Suya alerji... Gerçekten Allah kimsenin başına vermesin. Çok zor bir hastalık.
Özellikle Kainat gibi duygusal bir yapısı olan kişiler için daha da zor. Bu arada çok orijinal bir isim bulmuşsun. Tebrik ederim. Daha önce hiçbir kitapta Kainat ismini görmemiştim.
Yağız'ı en başta sevgilisi sanan umarım tek ben değilimdir. Konuşmalardan mıdır bilmem öyle bir izlenim uyandırdı bende. 😅
Ama Yağız'ın öz abisi olmadığını öğrenince şok oldum. Üstelik Kainat'ın bunu karşılama şekli... Tamam uykun var ama abin öz abin değil. Biraz şaşır. Baban sinir küpü olmuş, o hala uyku peşinde.
O yabancı adam ise başlı başına bir gizem. Yağız mı fazla rahat yoksa ben mi çok paniğim bilmiyorum ama Kainat'ı bilmediği bir yerde yalnız bırakıp gitmesi bana çok rahat birisi olduğunu hissettirdi. Üstelik onun tanımadığı bir adam da var. Kız zaten duygusal, tamam çok sakin karşıladı ama travma yaşadı kız travma...
Bu arada küçük bir mantık hatası buldum. Siz nasıl düşünürsünüz bilmiyorum ama bence mantık hatası.
Elini hızla yanağımdan ittim. Nasıl bana bensiz bu dört duvar arasında kalmamı söyleyebilirdi.
Bensiz yerine onsuz veya sensiz mi demek istedin?
---------------📖------------------
İnsanlarda az görülen bir hastalığa sahip bir kız... Gerçekten güzel bir konu bulmuşsun. Ayrıca hikayede gizem unsuru yaratacak şeylerin olması belirli bir tempo kazandırmış.
Yolun açık olsun. ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Sayfa | Vol 1
Non-Fiction❕Başvuru için Vol 2 ye bekleniyorsunuz. Boş Sayfa konsepti nedir? 📖Her türden kitabın eleştirisini bulabileceğiniz bir eleştiri kitabı. Eğer siz de kitabınızın eleştirilmesini istiyorsanız Boş Sayfa'da sizin için bir yer ayrıldı bile. ❤Kitap kapağ...