Gölgenin Peşinde 📖

55 21 6
                                    

Yazar: @saudadeogretbana 

Tür: Genel Kurgu 📖

Kitap Yorumu

Anlatım, dilbilgisi ve içerik olarak üç bölümde inceleyeceğim. 

İçerik kısmı spoiler içerir. 

* Anlatım konusunda birkaç şeye değineceğim. Öncelikle  betimlemelerinin iyi olduğunu söylemeliyim. Ama düzeltmen gereken bir detay var. Bu detay, paragraf uzunlukları oluyor. 

Evet, pek çok paragraf özenle bölünmüş ama birkaç tanesi gözünden kaçmış sanırım. Tavsiyem onlara el atman. Çünkü çok uzunlar.


* Dilbilgisi konusunda ise birkaç eksikliğin var.

İlk eksiklik bölüm başlıkları ile ilgili. Benim bildiğim kadarıyla başlıkta sadece ilk harfler büyükse diğer kelimenin de ilk harfi büyük yazılır.

Örnek olarak Gölgenin Peşinde'yi verebilirim. 

Diğer bir konu ise bağlaçların yazımı. Özellikle "mi" ekinin yanlış yazımı çok kullanılan metinlerde gözü çok yorar ve rahatsız eder. 

Tavsiyem yazım yanlışlarını düzeltmen olacak.

Özellikle tanıtım kısmındaki yanlışları. Çünkü okuyucunun ilk baktığı yerlerden birisi oluyor tanıtımlar. Kitabın ne kadar iyi olsa da yazım yanlışları olduğu sürece hak ettiği değeri çoğunlukla göremeyecek. 

Buradan sonrası spoiler içerir. 


* İlk dikkatimi çeken şey Atike'nin dalgınlığı oldu. Araba çarpacak kızım sana! Veya bir saat boyunca fark etmeden yürümüşsün. Nerelere gelmişsin? Gerçekten Alp olmasa ne yapacak kim bilir?

Sanırım bir hastalığı var. En azından ben öyle düşündüm. 

Bu arada giriş kısımlarında bizimle konuşman güzel bir detay olmuş. Daha samimi bir ortam kurmuşsun. ❤

---------------📖----------------

Yazım konusunda eksik olsa da konusuyla ve anlatımıyla güzel bir kitap. 







Boş Sayfa | Vol 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin