Kalbim sana emanet ✍🏻

43 18 2
                                    

Yazar: @tacsiz_prenses_ 

Tür: Şiir ✍🏻

Şiire dair bildiğim bir şey olmadığı için bir şiir kitabını yorumlamam haliyle doğru olmaz. Bilmiyorum derken gerçekten en ufak bir fikrim yok. Kafiyedir, rediftir... Sadece ismen biliyorum. Bu nedenle kitap hakkındaki yorumum anlatım ve içerik bakımından olmayacak. O kısmı şiir hakkında bilgisi olan bir arkadaşımdan rica ettim. Ben sadece dilbilgisine bakacağım. 


* İlk şiirinde dilbilgisi bakımından kafamı karıştıran tek bir yer vardı. 

"Bıraktığın gibi göreceksin,

beni her bulduğunda... "

derken ikinci dize, üsttekinin parçası mı yoksa yeni bir dize mi? Gerçi virgül koymuşsun. Parçasıdır muhtemelen ama kafam karıştı. Eğer devamı bir dize olarak yazdıysan her dizenin büyük harfle başlaması gerekmiyor mu? Ama yanlış biliyor olabilirim çünkü şiir hakkındaki bilgim gerçekten sınırlı. İnternetten de baktım ama doğrusu, hiçbir şey anlamadım. 

Kafama takılan sadece buydu. Bunun haricinde hiçbir yazım yanlışlığı görmedim. Bu konuda seni gönülden tebrik ediyorum. 🤍

Noktalama konusundaysa tanıtım kısmında üç noktanın olmaması gerekiyordu.

" Şiir yazılası gözleri vardı,Yazmazsam içimde kalırdı... "

Burada yargı olduğu için üç nokta kullanman doğru olmaz. 

Buradan sonrası arkadaşımın yorumudur. 

----------------✍🏻----------------

Kafiyelerin bol olduğu bir şiiri daha çok sevdiğimi düşünürsem evet, şiirini sevdim. Özellikle kafiyelerin ritmik ve hoş duruyor. Şiir akıyor yani. 

Düzen konusundaysa elbette Wattpad sayfalarına sığmayıp diğer satıra kayan kelimeler olabilir. Sonuçta bu Wattpad ile alakalı bir durum. Bu nedenle sayfa düzeninin güzel olduğunu söyleyebilirim.

Sadece bağlaçları fazla mı kullandın diye düşündüm. Bazı yerlerde "ki" ve özellikle "-ler" eki gereksiz süs oluşturmak için varlarmış gibi duruyor. 

Elbette bu benim düşüncem. Bence bağlaçları çok kullanmadan da güzel durur. 







Boş Sayfa | Vol 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin