Yazar: Eliftuana58
Tür: Fantastik ✨
Öncelikle kapak için bir önerim var. Yazdığına göre bir tasarım hesabı ile görüşmüşsün ama geri dönmemişler. Ben de merak edip baktım da hesaba istekleri kapatmışlar ve hesap inaktif gibi duruyor. Yani eğer yeni bir kapak istersen bildiğin bir tasarımcıya başvurabilirsin.
(Yoksa da "Küçük Bir Tavsiye" kitabında ücretli-ücretsiz tasarım yapan hesaplar ilk bölümde yazıyor. Oradan sana uygun şartları olan birine yazabilirsin)
Bu arada isimdeki "Flora+Lara" yı kaldırmanı öneririm. Tanıtımdan zaten anlaşılan bir şey ve başlığı çok uzun yapıyor.
Not: Karakter kartları çok güzel detaylar olmuş, ellerine sağlık. ❤
Kitap Yorumu
Anlatım, dilbilgisi ve içerik olarak üç kısımda inceleyeceğim. İçerik kısmı spoiler içerir.
* Sayfa düzeni olarak benim Wattpad için en uygun gördüğüm düzende yazılmış: kısa-orta paragraflar ve yerinde bölünmüş diyaloglar. Dolayısıyla okumayı zorlaştıran bir etken bu açıdan yok.
Akıcılık ise bazı yerlerde sekteye uğramış. Buna neden olan şey ise diyalog sonlarındaki "dedi" vb. kelimeler. Bu tarz kelimeler sık tekrar ettiği için akıcılığı bozar. Hikayede bir elin parmağını bile geçmez sayıda bu yaşanmış. Ama taş çatlasın üç tane arka arkaya gelmiş. Tavsiyemse bu yerleri düzenlemen olacak. Aşağıya bir örnek bırakıyorum.
Betimlemeleri ise az buldum. Şöyle ki kullanılması gereken yerlerde eksikliğini hissediyoruz. Özellikle mekan betimlemeleri az geldi bana.
Elbette her yerde betimleme kullanılmaz ama senin bu ayrımı yapacağını biliyorum. ❤
* Dilbilgisinde ise birkaç yazım yanlışı gördüm. İlki "birkaç" kelimesinin yazımı. Birkaç yerde daha tekrar ediyor.
Bir diğeri ise "mademki" ve "bugün" kelimeleri. Mademki kalıplaştığı için bitişik yazılırken bugün kullanıma göre değişir. Ama metindeki kullanım bitişik yazıma örnek.
Noktalamada ise bir yanlışlık görmedim.
Buradan sonrası spoiler içerir.
* İki kız kardeş ve iki ayrı hayat... En çok merak ettiğim konu işe şu: Neden sadece Lara? İkisini de kaçırma fırsatları vardı ama sadece Lara.
Bir de o kral kim? Bana yan krallıktanmış gibi geldi. Ayrıca yirmi yıl boyunca tutsak ettiğin kızı, oğlun seviyor diye evlendirip krallığında yaşatmak istemek... Bu kızın ailesi demeyecek mi sen mi kaçırdın diye? Ayrıca kız tanınır bence ya, kırmızı gözler filan. Floraya da benziyordur bence.
Ama en sinir olduğum şey başka. O tripler ne öyle Sky? Kıza aşıksın belki ama ergen ergen tavırlar. Sana yakışmadı. 😅
Klay ise bahtsızım benim. Gözetimindeki bebek kaçırıldı, erkek arkadaşı hiç olmayacak bir sebepten kalbini kırdı. Üstüne geri dönüp özür diliyor, ne denir bilemedim.
----📖----
Konu olarak güzel ve potansiyeli olan bir kitap. Umarım değerlendirmem faydalı olmuştur.
Kendine iyi bak sevgili yazar. ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Sayfa | Vol 1
Non-Fiction❕Başvuru için Vol 2 ye bekleniyorsunuz. Boş Sayfa konsepti nedir? 📖Her türden kitabın eleştirisini bulabileceğiniz bir eleştiri kitabı. Eğer siz de kitabınızın eleştirilmesini istiyorsanız Boş Sayfa'da sizin için bir yer ayrıldı bile. ❤Kitap kapağ...