Yalan'ım ✴

41 20 0
                                    

Yazar: mamafih_end

Tür: Genç Kurgu ✴ (Gizem de baskın)

Not: Yetişkin içerikli ibaresini göremedim. Kitabın içerdiği şiddet vb. den dolayı ve Wattpad algoritması için aktif edebilirsin. 

Kitap Yorumu

Anlatım, dilbilgisi ve içerik olarak üç kısımda inceleyeceğim. İçerik kısmı spoiler içerir.

* Sayfa düzeni olarak benim Wattpad için en uygun gördüğüm şekilde yazılmış: Kısa-orta paragraflar ve yerinde bölünen diyaloglar.

Diğer yandansa akıcılık ve betimlemede gördüğüm birkaç durum var. Önce akıcılıktan başlayalım.

Dikkat edildiği belli olsa da bazı yerlerde "dedi" vb. kelimeler arka arkaya gelmiş. Sadece birkaç yerde olmasına rağmen akıcılığı sekteye uğratıyor.

Betimlemeleri ise bazı sahnelerde az buldum. Özellikle mekân betimlemeleri olması gereken yerlerde eksikliği hissediyoruz. Ayrıca yazarın çok hoş betimlemeleri olduğunu da söylemem gerek. Kullanıldığı zaman kendilerini okutturuyorlar. 


* Dilbilgisi olaraksa yazar yakın zamanda "Keşfedilmeyi Bekleyen Yıldızlar" a başvurduğu için detaylı olarak kendisine iletildi. Bir daha değinmeme gerek yok. 


Buradan sonrası spoiler içerir. Kitabın yetişkin unsurlar taşıdığını bir daha hatırlatıyorum. 


* Yaşamlarla oynayan iki zıt örgüt: Yalan ve Gerçek.

Henüz okul çağında olsalar bile ajanları aratmayacak planlar ve dahası örgütlerin yapılanması... 

Tür yerine gizem de yazmamın sebebi buydu aslında. Pek çok gizem var, kimin dost kimin düşman olduğunu ise asla bilemezsiniz. 

İçimin yağları eridi dediğim bir sahne de cabası: o hoparlör ile olan ifşa sahnesi. Gerçekten kızımız kadar keyiflendim nedense. 😅

---📖---

K.B.Y de detaylısı olduğu için çoğu şeye değinmedim, orada görüşlerimi sana bildirmiştim.

Gerçek ya da Yalan'ın bizlerden uzak olması dileğiyle... 

Kendine çok iyi bak, hoşça kal. ❤

Boş Sayfa | Vol 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin