Şafak Sökmeden 📖

101 24 18
                                    

Yazar: unicornseysi

Tür: Genel Kurgu 📖 (Romantizm, aksiyon ve daha birçok türü barındırdığından genel kurguyu tercih ettim.)

Öncelikle kapağın harika durduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Ellerine sağlık. Ayrıca 1. bölümdeki karakter kartlarına ve bölüm başlarındaki görsellere bayıldım.

Başta koyduğun karakter tanıtımı gayet iyi olmuş. Özellikle Ege'ye bittim. ❤

Not: Yaptığın 3D kitap figürü de harika duruyor. 

Kitap Yorumu

Anlatım, dilbilgisi ve içerik olarak 3 kısımda inceleyeceğim. İçerik kısmı spoiler içerir.

* Anlatım açısından son derece gelişmiş ve tatmin edici. Her şeyden önce birinci kişi anlatımı        (Semiramis'in iç sesini duymamız) onun ile bağ kurmamızı kolaylaştırmış. Ayrıca iç sesinin çok renkli bir yapısı olduğunu da söylemeliyim.

Paragrafların düzeni konusunda konuşmam gerekirse: Tek kelimeyle harika. 

Ayrıca betimlemelerin tam kararında olmuş. Ne okuyucu hasret bıraktıracak kadar az ne de boğacak kadar fazla. Ve kendilerini okutturuyorlar. 

* Dilbilgisi konusunda ise birkaç yazım hatası var. Ama o kadar da olur diye düşünüyorum. Muhtemelen gözünden kaçtı. 

Ama bazı yerlerde kelime hatası var sanki. Örnek olarak: Kesin dille konuştuğu zaten durdum. derken 'zaman' mı demek istedin? Eğer öyleyse birkaç tane daha böyle kelime hatası var. Eğer değilse ben yanlış anlamış olabilirim.

Noktalama konusunda ise bir yanlış görmedim. (Ya da dikkatimi çekmedi.)

Not: Buradan sonrası kitap ile ilgili spoiler içerir.

* İçeriğe gelirsek ilk bölümde fena ters köşe olduğumu söylemeliyim. Öyle bir romantizmin içinden pat diye boşanma sahnesine geçmek beni şoke etti. 

Açıkçası Semiramis karakteri favori karakterim oldu. Baş karakterlerden biri olduğu için mi yoksa iç sesini çok sevmiş olmam mı favori karakterim olmasında etkili oldu karar veremiyorum ama açık ara favori karakterim Semiramis oldu.

Ege'nin Kayra ile olan arkadaşlığıysa çok şirin olmuş. İkisi de ayrı ayrı tatlı.

Ama hikayenin merak unsuru olacak bölümlerini biraz açıklamışsın gibi duruyor. Başta söylediğin gibi " Başarılı bir Komiser ve yiğit bir Yüzbaşı'nın hikayesi. " 

Ben, yoğunluktan dolayı 4 bölüm okuyabildim. İleriki bölümlerde ne var bilmiyorum ama benim okuduğum bölümlerde merak unsuru göz önünde değildi. 

Ama kendini okutturur mu? Evet, okutturur. 

--------------------📖--------------------

Kısacası kurgusuyla, yazımıyla ve içeriğiyle harika bir kitap yazmışsın. Gönülden tebriklerimi sunarım. ❤



Boş Sayfa | Vol 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin