Yazar:
Tür: Genç Kurgu ✴️
Kitap Yorumu
Anlatım, dilbilgisi ve içerik olarak inceleyeceğim. İçerik kısmı spoiler içerir.
* Sayfa düzeni açısından kusursuz olduğunu söylemeliyim. Her şeyden önce paragrafların ayarlanışı, diyalogların yazımı, düzenli ve kendini okutturuyor.
Ama anlatımında bence büyük bir eksiklik var: Betimleme
Yoğunluktan dolayı üç bölüm okuyabildim ve açıkçası betimlemelere hasret kaldım. Evet, her sahneye betimleme koyulmaz ama kitapta betimlemelerin olması gerektiği sahnelerin neredeyse hiçbirinde betimleme yok.
Hikayeyi gözümüzde canlandırmamız için elzem bir unsur betimlemeler. Mekanları ve karakterleri daha iyi hayal etmemiz için betimleme bizim en büyük yardımcımız.
Evet, karakterlerin kıyafetlerini bölümlere yerleştirmişsin ( Ki bence güzel bir ayrıntı olmuş) ama yeterli değil.
Tavsiyem betimlemelere dikkat etmen.
Bir de küçük bir mantık hatası gördüm. Tanıtımda;
(Ertesi gün)
Ateşin yanına gelmiştim ama ateş 2 gün önce konuştuğum adam değildi sanki.
Hem ertesi gün demişsin hem de iki gün sonra. Küçük bir mantık hatası.
* Dilbilgisi konusunda ise tek tük yazım yanlışları ve büyük harf hataları var. Ama o kadarlık da olur diye düşünüyorum. Dikkatinden kaçmıştır.
Noktalaman ise gayet iyi. Birkaç kesme işareti hatası var sadece.
Buradan sonrası spoiler içerir.
* İçerik
Kardelen'in ailesi ile olan ilişkisine bayıldım. Abisi ile tatlı tatlı didişmeleri, yeğeni ile olan bağı... Gerçekten içimizi ısıtıyor.
Benim şok olduğum sahne ise Kardelen'in neredeyse tüm marketi almasıydı.😂
Kız abur cubur almaya diye gitti. Marketteki tüm abur cubur çeşitlerinden aldı. Neyse ki abisi anlayışlı da...
Arkadaşları ile olan grubu ise benim en sevdiğim detay oldu. Özellikle birbirlerine gönderdikleri mesajlarda gerçekten dostluğu yaşatıyorlar. Ayrıca capsler de güzel detaylar olmuş.
----------------📖-----------------
Güzel bir kurgu, güzel bir düzen ve güzel bir kapak...
Sadece birkaç detay var düzeltmen gereken.
Eminim harika bir kitap olacak.
Yolun açık olsun. ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Sayfa | Vol 1
Non-Fiction❕Başvuru için Vol 2 ye bekleniyorsunuz. Boş Sayfa konsepti nedir? 📖Her türden kitabın eleştirisini bulabileceğiniz bir eleştiri kitabı. Eğer siz de kitabınızın eleştirilmesini istiyorsanız Boş Sayfa'da sizin için bir yer ayrıldı bile. ❤Kitap kapağ...