Yazar : @efecanbozkurt2928
Tür: Gizem 🗝️
Kitap yetişkin içeriklidir.
Kitap Yorumu
Anlatım, dilbilgisi ve içerik olarak üç bölümde inceleyeceğim.
Normalde 3 bölümden az kitaplarda içerik kısmını es geçerim ama bölümler uzun olduğu için içeriğe de değineceğim.
Burada küçük bir not eklemek isterim. Okuyucuların bazıları bölümleri kısa tercih ediyor. Bence uzun bölümler devamlılık açısından önemli. Bu yüzden bölüm uzunluklarını sevdim. Tabii ki bu benim görüşüm.
Eğer kitabı okumak isteyen bir okuyucuysanız uzun bölümlere hazır olun.
* Anlatım konusunda gayet iyi. Her şeyden önce hikayenin belirli bir temposu, gizemli bir konusu ve kendini okutturan bir akıcılığı var.
Betimlemelerin harika olduğunu söylemeliyim. Verdiğin detaylar o kadar özenle seçilmiş ki.
Çünkü betimleme az kullanıldığı zaman metni yavan, çok kullanıldığı zamansa anlaşılması güç yapar. Bu dengeyi iyi sağlamışsın.
Sadece birkaç paragraf olması gerekenden daha uzun.
Uzun paragraflar okuyucuyu sıkacağı için yazarlarımıza pek tavsiye etmem.
Senin açından bakarsak birkaç yerde olduğu için pek fark etmiyor ama istersen kısaltabilirsin.
* Dilbilgisinde ise tek tük yazım yanlışları ve klavye hataları var. Çok göze batıyor mu? Hayır, bence batmıyor. Sonuçta her kitapta küçük yazım yanlışları olabilir. Ama düzeltmek istersen düzeltebilirsin.
Buradan sonrası spoiler içerir.
Tekrar hatırlatıyorum bu kitap yetişkin içeriklidir.
* İçerik konusunda konuşulacak çok şey var. Senin de birinci bölüm sonunda sorduğun gibi yanıtı belirsin olan pek çok soru var. Ben de kendimce cevap vermek isterim. Bakalım tutacak mı?
Bence piyon olmalarının nedeni taşıyıcı olarak kullanılmaları veya daha başka işlerde kullanılmaları.
Zehir, uyuşturucu.
Deniz bana çok melankolik geldi. Yaşadıkları elbette o kadar ağır ki... Böyle bir ortamda böyle bir zehre maruz kalmak onu melankolikleştirmiş.
Kumsal, saf kızım benim. Hiçbir şey hatırlayamıyor zaten. Maskeli adam orada korku salıyor o ise konuşmanın peşinde...
Herhalde korkudan ağlardım, sonra daha da ağlardım. Her koşulda ağlardım.
--------------------📖----------------------
Açıkçası yıkıcı eleştiriye pek çok yerden kapalı, yapıcı eleştiriyeyse açık bir kitap.
Sana verebileceğim en iyi tavsiye kitabını tanıtman olabilir. Röportaj yapımcılarına, eleştirmenlere ve en önemlisi okurlara...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Sayfa | Vol 1
Non-Fiction❕Başvuru için Vol 2 ye bekleniyorsunuz. Boş Sayfa konsepti nedir? 📖Her türden kitabın eleştirisini bulabileceğiniz bir eleştiri kitabı. Eğer siz de kitabınızın eleştirilmesini istiyorsanız Boş Sayfa'da sizin için bir yer ayrıldı bile. ❤Kitap kapağ...