🌸Bu bölüm hem bir duyuru hem de teşekkür bölümüdür.
Boş Sayfa'yı açalı yaklaşık 8 ay oldu ve bu zaman dilimi Wattpad'de en çok keyif aldığım zamanlardı. Elbette bu mutlulukta diğer faaliyetlerimin de etkisi var ama Boş Sayfa benim ilk göz ağrım.
Nervione'nin açılma sebebi...
Gerçekten hak ettiğini düşündüğüm kitapları bulmak ve yazarlara mümkün olduğunca bir eleştirmen gözüyle olmasa da okur gözüyle yardım etmek.
Ne yalan söyleyeyim bu kadar kısa bir sürede (evet 8 ay benim için çok kısa) bu kadar büyümeyi asla tahmin edemezdim. Hayallerimin gerçek olduğu noktayı çoktan geçtim ben çünkü hepsi gerçek oldu.
İlk eleştiri isteğini hâlâ dün gibi hatırlıyorum, acaba istek gelir mi diye kara kara düşünürken gelen o bildirim sesi... Gerçekten sevincimi kelimelerle tarif edemem.
Ardından büyüdü, büyüdü ve büyüdü. Boş Sayfa 90 küsur bölüme ulaştı.
Bu yolda ise beni tanıdıkları günden beri çalışmalarımı takip eden, destek veren ve beni Wattpad için umutlandıran kişilere teşekkürlerimi sunuyorum. ❤
Çok güzel bir kitabın yazarı olmasının yanı sıra her bölüm attığımda ilk oyu veren isimdi kendisi.
Gizeme dair Wattpad ön yargımı kıran güzide yazar.
İki efsane kitabı tanımamı sağlayan ve daha da önemlisi onları yazan, Küçük Bir Tavsiyede de katılımını esirgemeyen kitap doktorum.
Bu işi gruplaştıran ve başta kendisi olmak üzere harika insanlarla tanışmama vesile olan kıymetlimiss.
birkutsalpatates (yeniden ✨)
Tanıştığım harika insanlardan küçük bir kesit.
---
Adını sayamadığım daha nice Boş Sayfa'nın mürekkepleri... Sizlere çok teşekkür ederim, Boş Sayfaları doldurduğunuz için. ❤
---
Bu kitabın sonuna geldik ama bu demek değil ki burada sona eriyor.
Yeni şartlar, güncellenen tarzım ve yeni sürprizlerle dolu olan Boş Sayfa Vol 2 başlıyor. 🥳
✔ Unutmayın, sağlıklı diyalog kurulursa çözülmeyecek olay yoktur. Başvuru yapacaksanız bunu göz önünde bulundurmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Sayfa | Vol 1
Non-Fiction❕Başvuru için Vol 2 ye bekleniyorsunuz. Boş Sayfa konsepti nedir? 📖Her türden kitabın eleştirisini bulabileceğiniz bir eleştiri kitabı. Eğer siz de kitabınızın eleştirilmesini istiyorsanız Boş Sayfa'da sizin için bir yer ayrıldı bile. ❤Kitap kapağ...