-No dziewczyny nie mamy całego dnia! Jazda rozgrzewka z piłkami!-krzyczał trener żeńskiej drużyny siatkarskiej w liceum Hawkins.
Emily wyciągnęła piłkę z kosza i ustawiła się naprzeciwko swojej stałej partnerki Cynthii, mając idealny widok również na ćwiczących chłopaków. Wśród nich rudowłosa dostrzegała lekko rozczochraną, ale wciąż idealną brązowowłosą czuprynę. Chłopak niezadowolony spoglądał na swojego rywala-Billy'ego Hargrove, który na każdym kroku chciał utrudniać mu życie. Emily czuła pewien sentyment do Harringtona. Chłopak znajdował się w klasie wyżej co nie stanowiło przeszkody, aby wybrać się na tą samą imprezę, na której mieli pierwszą interakcję.
Była to jedna z pierwszych w nowym roku szkolnym wyprawiona przez Dannego Collinsa. Kenway namówiona przez swoją ówczesną koleżankę udała się do domu wspomnianego chłopaka doświadczając realiów licealnych domówek. Alkohol, głośna muzyka i tłum nastolatków. Wraz z Ashley skierowały się od razu po trunek, który w kilka chwil znalazł się w ich organizmach. Kiedy Ashley piła do upadłego, Emily z czasem przystopowała czując jak alkohol dał o sobie znać. Siedząc na niższych szczeblach schodów dostrzegła Steva Harringtona intensywnie się jej przeglądającego. Kiedy ich spotkania się skrzyżowały, na twarzy chłopaka pojawił się czarujący uśmiech i chwiejnym krokiem ruszył w jej kierunku. Przysiadł na tym samym schodku na tyle blisko, że jego ramię stykało się z ramieniem dziewczyny. Między nimi rozwinęła się krótka rozmowa, w trakcie której Steve nie bronił się od podrywów. Gdy zapanowała między nimi cisza, chłopak nachylił się i nie dając czasu na namysł rudowłosej, pocałował ją. Emily gdyby była trzeźwa to natychmiast by się odsunęła, ale krążący w ciele alkohol odmawiał jej racjonalnego myślenia. Dziewczyna oddała pocałunek i przez kolejną minutę całowała się z najpopularniejszym chłopakiem w szkole, o czym nigdy przedtem nie śniła.
Mimo tego, że następnego dnia Harrington niczego nie pamiętał i wrócił do stanu gdzie nie wiedział, że ktoś taki jak Emily Kenway istnieje, nie sprawiało, że Emily była na niego za to zła. Za każdym razem gdy go widziała odczuwała przyjemne ciepło wracając wspomnieniami do sytuacji z imprezy, gdzie to właśnie brązowowłosy chłopak był jej pierwszym w życiu pocałunkiem.
Tak było też tym razem. Widząc go z drugiej strony sali gimnastycznej na jej twarz wpłynął leciutki uśmiech. Cynthia zauważając rozproszenie koleżanki pstryknęła palcami przed jej twarzą, sprowadzając na ziemię. Zawstydzona rudowłosa uśmiechnęła się przepraszająco do blondynki i podała jej piłkę. Dziewczyny, podobnie jak reszta, odbijały piłkę wykonując przy tym różne ćwiczenia. Emily na razy mimowolnie zerkała w kierunku boiska chłopaków dostrzegając jak raz po raz Billy popycha Harringtona. Mając dość złośliwego zachowania blondyna, zainicjowała Cynthii atak i precyzyjnie mierząc, uderzyła piłkę na tyle nisko i mocno, aby ta odbiła się od przedramion koleżanki i poleciała w kierunku koszykarzy. Tak jak chciała, piłka odbiła się od podłogi, a potem uderzyła w twarz Hargrove'a, który zaskoczony nagłym kontaktem upadł na ziemię, pozwalając Stevowi przebiec obok i zdobyć punkt. Cynthia szybko pobiegła po piłkę przepraszając Billego, bowiem to ona nie przyjęła ataku i dlatego on oberwał. Harrington z lekkim rozbawieniem przeniósł wzrok z blondyna na Emily, która posłała mu oczko. Do końca treningu mimowolnie jego spojrzenie podążało w stronę rudowłosej siatkarki, która swoimi umiejętnościami wyróżniała się na tle innych dziewczyn.
Po skończonych zajęciach na Emily przy wyjściu ze szkoły czekał na nią Chase, partner od 7 miesięcy. Para na ogół była ze sobą szczęśliwa, chociaż Kenway miała przeczucia co do niepożądanych kontaktów chłopaka z dziewczynami na imprezach. Zawsze gdy poruszała ten temat to między nastolatkami wybuchała kłótnia, która kończyła się kilkudniową ciszą.
-Cześć skarbie-przywitał się Chase, całując rudowłosą w policzek.
-Hej-odparła smętnie dziewczyna.
CZYTASZ
You are my light | Steve Harrington
FanficEmily nie miała przedtem wielu znajomych. Ba! Nie miała nawet najlepszej przyjaciółki czy przyjaciela, z którym mogłaby dzielić sekrety, spędzać wolną chwilę czy imprezować. Lecz pewnego dnia zostaje wplątana w nadzwyczajne wydarzenia i wtedy poznaj...