TANITIM

5.8K 194 22
                                    

Selam. Bir vampir kurgusuyla geldim.

Kitabı birazda sıkıldığım için yazdım ama belli bir konu ve gidişatı var.

Ana karakterlere göz atıp kısa bir tanıtımla başlayabiliriz bence.

(Bölümlerin üstündeki fotoğrafların bölümle alakası olmayabilir. Sadece hoşuma gittiği için koymuşumdur.)

___________________

Tanıtım

"Ölüme koşuyorsun."

"Ölüme uzun bir zaman öncede koştum. Sonucunda ölüm olmuyor."

___________________

Bir süre oynadıktan sonra biraz daha rahatlamış gibiydim. Ayağa kalktım. Susamıştım. Yavaş adımlarla mutfağa doğru yürümeye başladım. Mutfağa girip bardağıma su doldurduğumda elektrik gidip geldi. Korkuyla arkamı döndüm. Bardağı tezgaha bırakıp mutfaktan çıktım. Aniden sırtım sertçe duvara çarpınca çığlık attım.

Boğazım.. nefes almakta zorlanıyordum. Biri beni boğazımdan sıkıca tutuyordu. Ayaklarım yere değmiyordu. "S-sen kimsin..?" Diye sordum kısık çıkan sesimle. Nefes almak git gide zorlaşırken kapının kırılma sesini duydum. Adamın boğazımdaki elleri sıkılaşınca hiç nefes alamaz olmuştum. Gözlerimin önüne siyah bir perde inerken debelenmeyi kestim. Yere sertçe düştüm.

________________

"Asil'i de dinle ve kararını ver." Dedi ve Bulut'a baktı. "Diyeceğin bir şey var mı?" Diye sordu. "Annen kırmızılar grubunda. O yüzden sende ona meyillisin." Dedi Bulut bana bakarak. Annem mi?!

"Bende bir soru sormak istiyorum." Dedim. Atlas'a bakarak. Sorgulayan gözlerle baktı. "Neden sizi hissedemedim? Tuğkan'ı çok fazla hissettim. Asil'i az. Asya'yı Asil'den çok ama yinede az. Ama sizi hiç." Dedim gözlerine bakarak. Atlas hafifçe gülümsedi. Bulut'ta öyle..

_____________

"Ne olursa olsun. En güvenli yer burası geliyor." Dedim. "Asil'in grubunda gibi mi yoksa Tuğkan'ın grubunda gibi mi görüneceksin?" Diye sordu Atlas. Önüme gelip durdu. Yakınımda durduğu için gözlerini görmek için kafamı biraz kaldırmam gerekmişti. "Asil'in." Dedim. Atlas kafasını onaylar biçimde salladı.

"Son kararın?"

...

Vampir Seçimleri/ bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin