Alev

552 39 3
                                    

Eve döndüğümüzde Atlas'a iyi olduğumu söylesemde beni dinlemeyip yatağa yatırmıştı. Bulut Batı'yı ormanda gezdirecekti. Çoğu şeyin farkındaydı ve daha fazlasını öğrenmemesi gerekiyordu.

Atlas başucumda oturuyordu. Uyumamı bekliyor olmalıydı. Gözlerimi açıp ona baktım. Gözlerimiz kesişti. Hafifçe gülümsedi. Bende gülümsedim. "Neden başucumdasın?" Diye sordum. "Uyuduğundan emin olmak için." Dedi Atlas. "Uykum yok ama benim.." dedim. Atlas gülümsemekle yetindi. "Yanıma yat." Dedim gözlerine bakarak. Atlas ilk başta şaşırdı. "Hadi." Dediğimde yüzündeki gülümsemeyle yanıma geldi. Sırtüstü uzanmıştı. Kafamı göğsüne yasladım. Onunda bir eli kafasının arkasına diğer eli belime yerleşmişti.

Kokusunu sessizce içime çektim. Kafamı göğsünden kaldırmadan yukarı kaldırdım. Gözleri hala bendeydi. Dirseğimin üzerine kalktım ve biraz yukarı kaydım. Atlas ne yaptığımı anlamaya çalışıyor gibiydi. Bir elimi yavaşça yanağına yerleştirdim. 

Smut uyarısı

Atlas'ın bakışları anında yoğunlaşmıştı. Yatakta geriye kayıp sırtını yatak başlığına yasladı. Elimi hala çekmemiştim. Dudaklarına dudaklarımı bastırdığımda Atlas beni kucağına oturttu. Alt dudağımı dudaklarının arasına aldığında iki elimide geniş omuzlarına yerleştirdim. Yavaş ilerliyorduk. İkimizinde hızlı olmaya şimdilik niyeti yok gibiydi. Belimdeki bir eli yavaşça kalçama kaydı.

Atlas alt dudağıma hafif bir ısırık bırakıp üst dudağıma geçti. Bende alt dudağın geçmek zorunda kaldım. Atlas kalçamı bir anda sıkınca dudaklarımı birbirine bastırmak istedim ama Atlas'ın dudağını da sıkıştırmış olmuştum. Dudaklarımızı ayırdım. Çok kısa bir mesafe vardı. Atlas kapattığı gözlerini açtı. Gözleri kararmış biçimde bana bakıyordu.

Kısa bir süre hiçbir şey yapmadan durduktan sonra Atlas dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Aralık ağzıma anında dili yerleşirken bir elimi ensesine kaydırdım. Atlas'ın hareketleri bir anda hızlanmıştı. Ağzımı diliyle talan etmesi dışında sorun yoktu.

Bir elinin yavaşça tişörtümden içeri girdiğini hissettim. Bedenimin kasıldığını hissederken Atlas'ın alt dudağını sertçe emmeye başladım. Atlas göğüs ucumu iki parmağıyla sıkıştırınca yüksek bir sesle inledim. İnlediğimde ayrılan dudaklarımızı Atlas tekrar birleştirdi. Sıkmaya başladığı kalçamı her sıktığında inliyordum ama inlemem onun ağzında son buluyordu. Atlas'ın hızla hareket eden dudaklarından dolayı nefessiz kaldığımı hissettim. Kafamı biraz geri çektim. Ben hızlı bir şekilde nefes alıp verirken Atlas'ta dudakları aralık nefesleniyordu ama gözleri memnun bir biçimde bana bakıyordu.

Atlas bir anda üstümdeki pelerini tişörtümle beraber çıkardı. "İzler geçmiş." Dedi sırıtarak. "Yenilerini yapmak lazım." Diye eklediğinde sırıtmaya devam ediyordu. Boynuma yaklaştı. Sıcak nefesi boynuma çarparken titrek bir nefes verdim. Dilini boynumda hissettiğimde kafasını boynuma bastırdım. Dudakları diliyle karışırken sırıttığını gerilen dudaklarından anlamıştım. Bulunduğu yeri sertçe ısırınca bende alt dudağımı ısırdım. Boynumda yer yer iz bırakırken telefonumun sesini duyduk. Atlas umursamadan boynumda başka bir yere geçti.

Telefonum ısrarla çalmaya devam ediyordu. Göğsümü parmaklarıyla sıkıştırdığında
"A-Atlas.." diye inledim. "Telefon.." dedim inlememi bastırarak. Dudaklarını boynumdan hafifçe ayırdı. "Çalsın. Kapanır birazdan." Dedikten hemen sonra dudaklarını tekrar boynumda hissettim.

Bir süre sonra telefonum hala susmamıştı. "Aa! Sikeceğim!" Dedi Atlas sinirle ve yatağın diğer ucundaki komodinin üstüne uzanıp telefonumu eline aldı. Soluklarımın arasında göz ucuyla kimin aradığına baktım. Bir numara arıyordu. "Ne var?!" Dedi Atlas. Sinir olduğu her halinden belliydi. Kısa süre sonra telefonu kapatıp komodinin üstüne bıraktı. "Kim?" Diye sordum. Ama cevap vermeden göğsüme atladı. İnleyerek kendimi Atlas'a bastırdığımda o da inledi. Altımdaki şişliği uzun süredir hissediyordum. "Atlas..!" Diye adını inlediğimde göğüs ucumu sertçe ısırdı.

Vampir Seçimleri/ bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin