Toplantı

705 49 0
                                    

Gözlerimi yavaşça araladığımda yorgunca etrafa bakındım. Kafamı kaldırdığımda Atlas'ın göğsünde yattığımı fark ettim. Yüzüne baktığımda uyanık olduğunu ve beni izlediğini gördüm. Esnedim. "Günaydın.." diye mırıldandım. "Günaydın." Dedi Atlas'ta.

Ayağa kalkman gerekiyordu. Ayağa kalkmaya çalıştığımda belime giren ağır bir acıyla inleyerek tekrardan Atlas'ın göğsüne düştüm. Atlas sesli gülmemeye çalışıyordu ama kasılan bedeni güldüğünü gösteriyordu. "Dün son anları hatırlıyor musun?" Diye sordu Atlas. Yutkundum.

"Her şey aklımda kazılı ama en son anları hatırlayamıyorum. Neden?" Diye sordum. "Bayıldın." Dedi Atlas. Ciddi mi diye yüzüne baktığımda oldukça ciddiydi. Yanaklarımın ısındığını hissederken kafamı tekrardan Atlas'ın göğsüne yasladım. Atlas güldü. Bir elimi saçlarıma daldırdı ve yavaşça okşamaya başladı. "Sen uyurken duş aldık." Dedi Atlas. Cevap olarak kafamı hafifçe salladım.

Tekrar bir kalkma girişiminde bulunmaya karar verdim. Yavaşça oturur hale gelirken canım acımıştı ama katlanılabilirdi. "Nereye gidiyorsun?" Diye sordu Atlas. "Yatmaktan sıkıldım." Dedim. "Bebeğim bugün katılmamız gereken bir lider toplantısı var." Dedi Atlas ben ayağa kalktığımda. "Tamam, ben lider değilim." Dedim ona dönerken. "Sevgilim olduğun için sende geliyorsun." Dedi Atlas. "Ayrıca diğer vampirlerden daha büyük bir yeteneğin olduğu için orada bulunman lazım." Diye ekledi Atlas.

Oflayarak "Tamam." Dedim. "Asil, Asya falan herkes orada olacak ama toplantı odasında bir de üst vampir olacağından kimse birbirine saldıramaz." Dedi Atlas. "Saat kaçta?" Diye sordum. "Gece yarısı başlıyor." Dedi Atlas. "Tamam." Dedim. "Lyra da orada olacak mı?" Diye sordum. "Büyük ihtimalle evet ama gözlerini saklar." Dedi Atlas. "Mutfağa gidiyorum." Dedim ve bir adım attım. Belim ve bel altım hareket ettikçe canımı yakıyordu. Yine adımlayarak odadaki tuvalete gittim. Altımdaki eşofmanın belini biraz sıktım ve aynaya baktım.

Saçlarım darmadağınıktı. Bedenimin çoğu yerinde Atlas'ın bıraktığı izler vardı. Geçmemişlerdi. Atlas'ın geldiğini aynadan gördüm. "Bunların geçmesi gerekmez miydi?" Diye sordum. "Bu yıllardır araştırılan ama bulunamayan bir konu. Her şey hızla geçerken bu izler normal bir insanda ne kadar sürede geçiyorsa bizdede o kadar sürede geçiyor." Dedi Atlas. "İlginç." Dedim. "Şu an saat kaç?" Diye sordum. "15.10" dedi Atlas. Şaşkınlıkla ona baktım. "Ne?!" Dedim refleks olarak. 

"Bende saat 12.30 gibi uyandım. Üç saattir güzel bir manzaraya baktım." Dedi Atlas sırıtarak. Utanarak kafamı eğdim. "Sana bir kıyafet vereceğim. İlk kez o toplantıya giderken giymiştim." Dedi Atlas. "Tamam ama şimdi bir şeyler yiyebilir miyiz?" Diye sorduğumda Atlas güldü. "Yiyelim." Dedi.

*

Zaman gittikçe yaklaşırken içime siyah bir tişört altımada normal bir pantolon giydim. Tişörtün üstüne Atlas'ın bana verdiği pelerine benzer şeyi giymiştim.

 Tişörtün üstüne Atlas'ın bana verdiği pelerine benzer şeyi giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Vampir Seçimleri/ bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin