Eve girdiğimizde direkt olarak mutfağa gitmiştim. Bir bardak çıkarıp tezgaha koydum. İçine su koyarken göğsünü sırtıma yaslayan Atlas'ı hissettim. Çenesini omzuma yerleştirmişti. Olduğum yerde dönüp yüzümü ona çevirdim. Kafasını omzumdan kaldırmak zorunda kalmıştı.
"Seninde beni hırsın için sevmediğine emin miyiz..?" Diye sordum aniden. Cümlemi söylerken istemsizce gözlerim sulanmıştı. "Güzelim..?" Dedi Atlas. Şaşırmıştı. Bunu sormamı beklemiyordu. "Asil'le girdiğiniz iddia yüzünden mi benimle yakınlaştın Atlas?" Diye sordum. Emin olmak istiyordum. Her şey net olmalıydı.
"Güzelim ne diyorsun sen?" Dedi Atlas şaşkınlığını gizlemeden. "Ne duyduysan onu diyorum. Sırf iddia yüzünden mi benimle böyle yakınsın?!" Dedim sesimi hafifçe yükselterek. Boğazıma bir yumru oturmuştu. "Doğu iyisin değil mi? Sence sana sadece iddia yüzünden yakınlaşsam seni alıp buraya getirir miyim? Sonra birde utanmadan arkandan sarılacak kadar dibine girer miyim?" Dedi Atlas dökülerek. Haklıydı. Düşüncelerimin sonu tek kelimeyle bitiyordu. 'Haklıydı.' Belkide değildi ama bana göre haklıydı.
Kollarımı boynuna sardım ve sıkıca sarıldım. Tezgahta iki yanımda olan ellerinden birini belime koydu ve sarılışıma karşılık verdi. Kollarımı açıp ellerimi omuzlarına getirdiğimde bir anda dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Bir elimi ensesine kaydırdım.
Smut uyarısı
Alt dudağımı dudaklarının arasına alınca bende onun üst dudağını dudaklarımın arasına aldım. Tezgahta duran elini tişörtümün içinde hissediyordum.
Dudaklarım hafifçe aralandığında Atlas bir anda dilini ağzıma ittirdi. Göğüs ucumu iki parmağıyla sıkıştırdığında belim yay gibi gerilirken inlememi tutamamıştım.
Atlas ağzımı istila ederken belimde duran eli bacağıma gitti. Hafifçe kaldırdığında kucağına zıpladım. Beni tuttu ve dudaklarımdan ayrılmadan tezgaha oturttu.
Nefessiz kaldığımı hissederek geri çekilmek istedim ama Atlas izin vermedi. Saçlarından tutarak kafasını geriye çektim. "Atlas.." dedim nefes nefese. "Hm?" Diye mırıldandı. Bir anda saçlarını ellerimden kurtarıp tekrardan dudaklarıma gömüldü. Beni tekrar kucağına aldığında bacaklarımı beline sardım. Atlas dudaklarımızı ayırdığında gözleri gözlerimdeydi. Kafasını eğip boynuma burnunu sürttüğünde mutfaktan dışarıya yürüyordu.
Derimi emmeye başladığında titrek bir nefes verdim. O yer yer iz bırakırken hafifçe inliyordum. Bir anda dişlerini geçirmesiyle titrek bir nefes verdim. Kanımın kokusunu alabiliyordum.
Atlas boynumdan ayrılınca kapattığım gözlerimi açıp Atlas'a baktım. Dudakları öpüşmekten biraz kızarmış ve şişmişti. Yatakta olduğumuzu farkettim. Atlas'ın bacaklarının üstündeydim. Beni bir anda kendine çekmesiyle erkekliğine sürtünerek oturmuştum. Atlas boğukça inlerken yüzündeki sırıtma silinmemişti. Gözleri gözlerimle kesiştiğinde daha önce hiç görmediğim bir Atlas vardı karşımda.
Bir eli eşofmanımın içine sızdığında karnımın kasıldığını hissettim. Yanaklarımın kıpkırmızı olduğundan emindim. Atlas'ın uzun parmakları boxerımı aştığında Atlas dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Bir parmağını içime itmeden deliğime bastırınca derince inledim. "Çok darsın.." dedi Atlas elini çekerken. Gözlerine baktım. "İlk.." diye fısıldadım. "Duyamadım?" Dedi Atlas. Duymuştu aslında ama daha yüksek sesli söylememi istiyordu. "İlk. İlkimsin aşkım." Dedim kafamı eğerek.
Atlas bir eliyle çenemi tutup kafamı kaldırdı ve ona bakmamı sağladı. "Yerim seni." Dedi sırıtarak. "Zaten yiyeceksin." Dedim. Atlas sırıttı. Tişörtümü tutup hızla çıkardı ve yere attı. Kendisinede aynısını yaptıktan sonra hala sırıtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Seçimleri/ bxb
VampireHiçbir şeyden haberi olmayan Doğu kendini bir anda vampirler arasında seçimler yaparken bulur. ______________ Her şey kurgudur. Eşcinsel çiftlerin garip karşılanmadığı bir dünya..