Chapter 14

722 77 17
                                    

ووت و کامنت فراموش نشه

هرچی میخواد بشه

Air Supply-Come what may🎵

وقتی اون بهم نگاه میکنه

میدونم اون پسر چیزهایی میبینه

که هیچکس نمیتونه ببینه

تمام راز ها و ترس های درونم

و تمام دیوونگی که مخفی کردم

اون درون روح منو میبینه

و من رو جوری میخونه که کسی نمیتونه

و اون مردو قضاوت نمیکنه

فقط منو چیزی که هستم قبول میکنه

اون معتقده هر چه بادا باد

و این ایمان چیزی هست

من قبلا نمیدونستم

هرچی بادا باد،اون دوستم داره

و این عشق کمکم کرده در هارو باز کنم

باعث شده خودمو یکم بیشتر دوست داشته باشم

این دو هفته خیلی پر جنب و جوش بود و لویی دیگه خسته شده بود،اون خیلی تلاش کرده بود خوب رفتار کنه،توی این دو هفته خیلی تلاش کرده دوست پسر ساپورتیو و عاشقی برای هری باشه،اون رئیس یک شرکت مولتی میلیاردیه که کارهای خونشو انجام میده و سعی میکنه یک پارتنر عالی باشه و مثل یک انسان نرمال زندگی کنه و باید اشاره کنه که اون مدتیه سکس نداشته و خب خیلی سعی میکنه به این مسئله فکر نکنه ولی با هری که فقط با باکسرش کنارش میخوابه سخته و لویی اصلا دوست نداره که خودارضایی کنه و براش مثل یک عادت بشه!

هری کل این دو هفته برای امتحانش وحشت کرده بود،اون مثل دیوونه ها درس میخوند و باز مرورشون میکرد با اینکه یکی نه بلکه دوتا معلم داشت که توی تایم های مختلف می اومدن و بهش درس میدادن،هنوزم میترسه و استرس داره،وقتی لویی از شرکت برمیگرده اونو توی دفترکارش در حال درس خوندن پیدا میکنه،لویی درکش میکنه چون هری بهش گفته این اولین امتحانش توی دانشگاه و اون باید عالی باشه،حتی بهتر از عالی و در اخر باید بهتر از همه بشه،لویی هم کلی ازش تعریف میکرد و بهش اطمینان میداد امتحاناشو عالی میده و کلی گردن و شونه هاشو ماساژ میداد.

همه چیز بینشون بهتر شده بود،هری توی این چند روز اخیر دیگه از لویی نمی ترسید و کابوس هاش تموم شده بودن و لویی از این بابت خیلی خوشحال بود،هرچند انتونی بهش گفته بود هری داره تمام اتفاقات از مغزش بیرون میکنه و درو میبنده و به عنوانی انکارشون میکنه و همچنین گفت هری توی جلسات خصوصی که دارن هم اینو انکار میکنه و گفت جوری رفتار میکنه انگار یادش نمیاد چه اتفاقی افتاده و این خیلی انتونی رو نگران کرده،این راه سالمی نیست ولی خب خیلیا انجامش میدن و احساس امنیت میکنن و همچنین انتونی گفت ممکنه توی رفتارش تغییر ایجاد بشه مثل حملات شدید عصبی،استرس،افسردگی....

A Darker Shade Of Love [L.S]Where stories live. Discover now