✨لایک و کامنت فراموش نشه لاولی ها ✨
جایی برای پنهان شدن وجود نداره
چیزی اشتباهه، چراغ رو خاموش کنین
فکرهای پیچیدهی امشب
خوابیدن با یک چشم باز
امشب بالشتتو محکم بگیر.
-متالیکا
از زمانی که لویی ساعت 4:30 صبح با پاول تماس گرفته بود،اون در حالت آماده باش بوده. لویی ازش خواسته بود تا خونشون رو بررسی کنه و دوربین های مخفی رو شناسایی کنه،پاول بلافاصله شروع کرده بود و مراقب و ساکت بود که کسی رو بیدار نکنه چون بچه ها، دوریس و فلو هنوز خواب بودن.اون نمیخواست برای هر موردی بهشون هشدار بده و جستجوش بی ثمر بمونه.نتیجه جستجوی شدیدش شد 20 دوربین که در سرتاسر خونه پنهان شده بودن،اونا همه جا بودن،توی اشپزخونه،اتاق نشیمن،در ورودی،اتاق خواب ها،حیاط بزرگشون،پشت خونه،جلوی خونه،حداقل مجرم انقدر با نزاکت بود که توی حموم دوربین نزاره! که پاول رو واقعا گیج کرد چون این احمق خیلی بی رحم بودش. این مادرفاکر همیشه چشمش به تمام خانواده بوده. تک تک حرکاتشون رو میدونست. هر مکالمه ای رو می شنید.پاول هیچ ایده ای نداشت که این دوربین ها چطور اینجا بودن و یا چه زمانی و توسط چه کسی،هیچکس وارد خونه نشده بوده و تمام پست ها دم در تحویل گرفته میشد.
این مجرم باهوش و خیلی محتاط بود.وجود دوربین در همه جا باعث شد تا این حرومزاده به راحتی وارد خونه بشه،و وقتی کسی حضور نداشت،با موفقیت و امنیت فرار میکرد چون میتونست خونه و محوطه رو با تلفنش ببینه، زمانی که نیروهای امنیتی نزدیک میشدن مخفی میشد و وقتی خانواده میاومدن،اونجا رو ترک میکرد. چند بار داخل خونه تاملینسون رفته بود بدون اینکه کسی به چیزی شک کنه؟پاول احساس انزجار کرد.اون از اینکه کسی چنین کاری رو با این خانواده زیبا انجام میده به شدت عصبانی شد و این اون رو مصمم تر کرد تا ازشون محافظت کنه.
چند ساعت بعد، وقتی بچه ها شروع به بیدار شدن کردن،پاول آخرین رفت و برگشتش رو توی اتاق خوابشون انجام داد تا مطمئن بشه که بازم دوربین هست یا نه،یکبار دیگه کامل همه جا رو بررسی کرد تا مطمئن بشه دیگه دوربین مخفی وجود نداره،اون بیرون رفت و با لویی تماس گرفت و اون رو از یافته هاش مطلع کرد.لویی از این کشف متحیر شده بود اما انتظارش رو داشت.دیگه چطور اون شخص میدونست که هری و بچه ها کجای خونه هستند؟لویی به پاول توصیه کرد که به چیزی دست نزنه و بلافاصله با کارآگاه کیتس تماس بگیره،بعد با پاول قرار گذاشتن تا اونارو بیاد از بیمارستان ببره.
STAI LEGGENDO
A Darker Shade Of Love [L.S]
Storie d'amore[Complete] لویی تاملینسون یک مولتی میلیاردرِ،اون فقط 30 سالشه ولی یک بیزینس من پولدار و موفق با گذشته ای تاریکه،که فکر میکنه عشق برای افراد ضعیفه. همچنین لویی یه سادیستِ،اون دوست داره در حین داشتن رابطه درد رو تحمیل کنه و از هیچ کلمه امنی استفاده نم...