Chapter 24

749 59 29
                                    

✨ووت و کامنت فراموش نشه✨

روحمو کامل برای عشقت لخت میکنم

🎵One Direction-If I Could fly

  توجه کن امیدوارم درحال گوش دادن باشی

چون من گارد هامو پایین اوردم

الان کاملا بدون دفاعم

برای چشمای تو

فقط قلبمو نشون میدم

برای وقتی که تنهایی و یادت رفته کی هستی

وقتی از هم جداییم من نصفه ام

حالا منو میشناسی

فقط برای چشمهای تو

هری لویی رو توی اتاق روبه روی اتاق خودش برد ولی خودش نمیتونست بخوابه،به خاطر اینکه لویی اینجا بود هری هنوزم شوکه بود و ادرنالین توی خونش حس میکرد و باعث میشد قلبش تند تند بزنه،اون دو هفته که لویی رو ندیده و اون الان اینجاست یک اتاق باهاش فاصله داره،لویی به خاطرش برگشته بود!هری داشت به تمام حرف هایی که لویی بهش گفته بود فکرمیکرد،اون پسراشو ول کرده!خونه رو گذاشته برای فروش!لویی یک شروع جدید میخواد و هری داشت فکر میکرد لویی واقعا میتونه این کارو بکنه؟هری میتونه بهش اعتماد کنه و برگرده؟هری نمیتونست بگه لویی استرس نداره چون به وضوح دیده میشد،اون گفته همه چیزو بهش میگه ولی این برای هری کافی بود تا اجازه بده برگرده به زندگیش؟این اول درمان و زندگی جدیدش بود.

زندگی جدید؟تو هیچ زندگی بدون اون نداری،خودتو با اینا گول نزن،تو میدونی اونو میخوای حتی اگر بارها و بارها قلبتو بشکنه،باهاش روبه رو شو،بدون اون تویی وجود نداره !

هری به ضمیرش غرید ولی خب اون درست میگفت!اون فقط با خودش فکرمیکرد داره درمان میشه،اون فقط به خاطر اینکه لویی ترکش کرده میخواد زندگی برای خودش بسازه که نمیخواد،هری با خودش فکر کرد امادست که گذشته لویی رو بشنوه یا نه،قبلا خیلی بد میخواست لویی براش تعریف کنه ولی الان زیاد مطمئن نیست و اینکه نمیدونه میتونه گذشته لویی رو تحمل کنه یا نه،اگر انقدر بد باشه که نتونه چی؟مطمئن بود لویی داغون میشه اگر اونم زیادی برای این ضعیف باشه،اگر انقدر بد باشه که همه چیزو بینشون تغییر بده چی؟بعدش چی؟اون دستشو لای موهای کوتاهش کرد،لویی به اون بستگی داشت و لعنت هرچی توی گذشته لویی بوده نباید روی زمان حال تاثیر بزاره،هرچی توی گذشته لویی اتفاق افتاده،توی گذشته میمونه،هری میتونه حلش کنه!

"میتونم و میکنم"اون با خودش گفت"اون به من بستگی داره و  اگر بیافته من باید طناب هاش باشم"هری با خودش گفت"اون به من نیاز داره و من ناامیدش نمیکنم،یالا هری تو میتونی این کارو بکنی،لویی الان بهت نیاز داره و تو براش قوی میمونی و این کارو میکنی!"

A Darker Shade Of Love [L.S]Where stories live. Discover now