10.Bölüm

9 5 0
                                    


Hançerleri Lancaster almıştı kendi odası saklamıştı Syra ilk odanın kapısını yani Canmore'un odasına kırık kapıdan rahatça girebilirdi. Şu anda olduğu oda da Windsor'undu son odada Lancaster'ın. Syra'nın olduğu odayı kilitlediler. Hala baygındı kaybettiği kanı gören üçlü yakın bir zamanda uyanamayacağını da biliyordular.

Ana odaya, kaptan odasına geri döndüler video neredeyse sona yaklaşmıştı holografik ekranın açılmasıyla video kaldıkları yerden devam etmeye başladı.

"Son, son kalan kişi benim bu kulağa inanılmaz gelecek ama bizden öncede burada yaratıcılar gelip geçmiş. Bize mesajlar bırakmıştılar tıpkı benim şu an yaptığım gibi ama bunda bir terslik var hem de çok büyük bir terslik."

Aniden başını tutup dizleri üstüne çöktü sanki bir şeyin kafasının içindeymiş gibi duruyordu. hayır, hayır daha fazla zamana ihtiyacım var diye mırıldanıyordu. Tekrar kendini toparlayıp kalktı.

"buradalar zamanım azalıyor. Kıyafetinin kollarını yukarı doğru kıvırıp kollarına baktı damarları rahatlıkla görülüyordu çatlamış ve kanıyorlardı Lancaster'a en başta olduğu gibi. Buraya gelen yaratıcıların bir bağlantısı var. Gelen yara..."

Sözünü bitiremeden içinde olduğu bu farklı çelik benzeri bir maddeden yapılmış odanın duvarı parçalandı. Duvardaki delikte içeri giren kol duvarı söküp uzaklara fırlattı. Bir şey söyledi ama sesi boğuktu kimse ne dediğini en başta anlamamıştı aynı kısmı tekrardan açtılar ve tekrardan sonunda videoyu kaydeden kişiye Lancaster diye seslendiğini anladılar. Bunu anlayınca Lancaster korkmamıştı suratı hala ifadesizdi videoya devam ettiler. Duvarı parçalayan şey artık kendinde değil gibi duruyordu gözlerinin etrafında çatlaklar vardı ve çatlakların arası siyahtı dışarıya kırmızı bir ışık saçıyordu işte Lancaster'ı bu korkutmuştu zihnine giren örücünün renkleri ama aynı zamanda korktuğu tek şey bu da değildi videoda Lancaster'a saldıran kişi Windsor'du yani vücudu ele geçirilmiş gibi duruyordu. Lancaster videoda hızlı bir el hareketiyle şok dalgası yaratarak Windsor'u uzaklara savurmuştu. Elini havaya kaldırınca oda kendini yeniden oluşturdu ve konuşmaya devam etmeye çalıştı nefesi ara ara kesiliyordu.

"Gelen tüm yaratıcılar hepsi aynı kişiler yani hiç yoktan sona kalan üçlü hep aynı ama buraya ilk gelenler büyük bir hata yapmış bir şeyleri oluşturma konusunda kısıtlama yapmışlar. Anlaşma dosyalarda bulunuyor yaratma konusunda ustalaşmak için onu okuyun size yardımcı olacaktır, Aura başlıklı dosyaya bakın hemde hemen. Sakın ama sakın gücün sizi kontrol etmesine izin vermeyin. Örücülere sakın yaklaşmayın ne söylerse söylesinler, size ne sunarsa, ne teklif ederse sakın kabul etmeyin. Brynnlar bize onlarla görüşmeye başladığımız zaman düşman oldular. Bunu bir oyun olarak düşünün ateşli silahlar yok ama kılıç, yay, mızrak hepsi hala burada ve büyülü güçlere sahip insanlar. Umarım sizin sonunuz bizden daha iyi olur."

video odanın aniden parçalanması ile son buluyor videonun son saniyesinde yıldırım sesini andıran bir şey duyuluyor ve son buluyor. Lancaster yaşanacaklardan korkmuyordu ama diğer ikilinin içini büyük bir korku sarmıştı.

Canmore: bu gecelik bence bu kadar yeter sabah gün doğumuyla uyanıp bahsettiği anlaşma ve yaratma sınırlarını okuyabiliriz.

Sesi kötü geliyordu sonlarının aynı sonlanmasından korkuyordu aynı olay kaç kez yaşanmıştı kaç kez başarısız olmuştular.

Windsor: Herhalde konuşmana benim odamda yatan suikastçıyı eklemeyi unuttun ? Asıl onu ne yapacağız ? eğer bizle kalırsa sabahı göremeyiz bile !

Lancaster ortalığı sakinleştirmek için bir şey yapmalıydı "sakın kavga edip ayrılmayın, bizi ölüme sürükleyen ayrı kalmamızdı." demişti videonun bir kısmında

Yeni Başlangıç (Serinin 1. kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin