Wolf ne olacağını biliyordu her şey eskisi gibiydi döngü yeniden olması gereken yerdeydi. Kendini fazla iyi hissetmiyordu genelde olan her şey ona oluyordu Lancaster'ı kaybetmişti, yine. Ağaçların arasında kafasını boşaltmak için gezmeye çıkmıştı belki iyi gelir diye düşünmüştü ama düşüncelerinle baş başa kalınca durumu daha da kötü olmuştu. Gidip Canmore ve Windsor ile konuşması en iyisiydi zamanı da gelmişti tüm gece bu anı beklemişti herkesin sakinleşmesi yapacakları konuşma için zorunluydu. O geri dönerken Tera birden yanına geldi Wolf buna biraz şaşırmıştı bu gerçekten beklemediği bir şeydi.
Wolf: Geri döneceğini düşünmüyordum.
Tera: Bak, Wolf biliyorsun yaşadıklarıma artık dayanamıyorum aynı olayı sürekli ve sürekli yaşamak beni delirtiyor artık bu durumlarda nasıl hissetmem gerektiğine bile emin değilim bağırmak etrafımdaki her şeyi parçalamak istiyorum ama olmuyor. Bunu benden iyi bilen tek kişi sensin.
Wolf derin bir nefes alıp verdi.
Wolf: Evet haklısın belki bu sefer, bu sefer gerçekten başarabileceğimizi düşünmüştüm ama yine aynı sonucu almamız benim bile moralimi çok bozuyor özellikle sonunda...
Tera: Biliyorum sonu Lancaster için pek iyi bitmiyor ama Canmore ve Windsor hala birbirlerinden ayrılmadı hala şansımız var biliyorsun.
Wolf: Bilmiyorum sonuç yine aynı olacakmış gibi geliyor.
Tera: Umalım ki öyle olmasın.
Wolf ve Tera beraber binaya geri dönüp içeri girdiklerinde Wolf herkesi konuşmak için kendi odasına çağırttırdı. Kısa zaman içinde hepsi odaya toplanmıştı. Wolf uzatmadan direkt konuya girdi.
Wolf: Neden sizi çağırdığımı biliyorsunuz.
Herkes başını sallayarak onayladı.
Wolf: Canmore, Windsor burada buluşma sebebimiz özellikle sizsiniz sanırım artık size Döngünün ne olduğunu açıklama vakti geldi.
Oda o kadar sessizdi ki Wolf konuşmadığı zaman kalp atışlarının sesleri duyuluyordu.
Wolf: Döngü olarak bahsettiğimiz şey sizin buraya geldiğinizden beri sürekli olarak tekrar ve tekrar yaşadığınız olaylar. Bazen ilerliyor bazen daha önceki aşamaya gelmeden ölüyorsunuz. Lancaster karanlığın piyonlarından birini öldürdü ve şimdi-
Canmore sözünü kesti: Piyon mu ? Titan'a piyon dediğinin farkında mısın o neredeyse hepimizi öldürüyordu eğer o sadece bir piyonsa savaşmamızın bir anlamı yok.
Wolf karşılık vermeden devam etti.
Wolf: Lancaster karanlık tarafta sırada Syra'yı yeniden canlandıracak. Sonra sizin kendi aranızda kavganız var. Canmore sen ayrılmak istiyorsun öyle değil mi ? yani bütün bu savaş konusundan uzaklaşıp sürekli olarak kaçmak.
Canmore Wolf'un nasıl onun bunu düşündüğünü bilmek istemiyordu.
Wolf: Bunu yapmanın bir anlamı yok Lancaster veya diğerleri sonunda yerini buluyor Lancaster'a karşı savaşmanız kaçınılmaz. Lancaster ikinizden birisini öldürüyor ardındansa Lancaster ölüyor sona kalan Yaratıcı ise Atrium tarafından öldürülüyor yani bir şeyleri değiştirmek istiyorsanız şimdi karar vermelisiniz. Evet savaşmak gerçekten size göre değil ama bunları yaşamaktan bizde zevk almıyoruz. Biliyorum buradaki hiç bir şey mantıklı değil, savaştığımız kişiler bizi saniyeler için öldürebilecek kişiler ama bu bizi savaşmaktan vazgeçirirse kim onları durduracak ? Her savaş olduğunda bundan bütün dünyalar etkileniyor sadece bizim olduğumuz veya daha önce bulunduğumuz yerler değil bundan sadece biz zarar görmüyoruz dışarıda kendini savunmayan kişileri düşünün. Onlar bunları yaşamak zorunda değil ama yine de bir düzen olmadığı sürece yaşanacakları biliyorlar. Şimdi karar verme zamanı Canmore seni burada kalmak için zorlayamam gitmekte istediğin gibi özgürsün seni hiç kimse iraden dışında burada tutmaya zorlayamaz. Windsor burada kalmaya niyetli olduğunu biliyoruz şimdi karar verme verme sırası sizde peki siz ne istiyorsunuz ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlangıç (Serinin 1. kitabı)
FantasyGezegenlerinin sonunu getiren bir cihazla yeni bir hayata geçen üç arkadaşın yeni fantastik ve bilimin bir arada bulunduğu bir evrendeki maceralarını, alışma sürecini ve yaşadıkları zorlukları anlatan bu kitapta karakterlere katılarak bu yeni evreni...